Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg se. Det er gått 38 sider av SO5 og dere begynner å klage? Det er faktisk dere som skaper tråden, ikke de som leser den. Er ikke dette samme gjengen som satt å stirret inn veggen på lørdag fordi dere ikke hadde noe å gjøre? Bare meg som ser ironien her?

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Kan du lage en liste?

5995050[/snapback]

Næh. Tror folk har en nogenlunde peiling på hvem som er likt og ikke likt.

Zlatzman, nei, bare de som spammer og gjør siste ordet til et dårlig sted. Du får leve.

5995062[/snapback]

Hva med de du ikke har en formening om, "gråsonen", får de leve?

Lenke til kommentar
La meg se. Det er gått 38 sider av SO5 og dere begynner å klage? Det er faktisk dere som skaper tråden, ikke de som leser den. Er ikke dette samme gjengen som satt å stirret inn  veggen på lørdag fordi dere ikke hadde noe å gjøre? Bare meg som ser ironien her?

5995073[/snapback]

Informerer deg om at SO4 levde i beste velgående paa lørdag. Den ble stengt på søndag.

Lenke til kommentar
La meg se. Det er gått 38 sider av SO5 og dere begynner å klage? Det er faktisk dere som skaper tråden, ikke de som leser den. Er ikke dette samme gjengen som satt å stirret inn  veggen på lørdag fordi dere ikke hadde noe å gjøre? Bare meg som ser ironien her?

5995073[/snapback]

Informerer deg om at SO4 levde i beste velgående paa lørdag. Den ble stengt på søndag.

5995091[/snapback]

CARE N00B?

kthxplzbye

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...