Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAENS FITTE DISK! seriøøøøøøøøøøøøøøst *hyyyyl*.

 

Jeg blir så evig forbanna. Jeg har en disk, Maxtor 160gig med musikk/drivere/docs/etc. Jævlig viktig disk forsåvidt, jeg har masse drivere der som jeg bruker når jeg formaterer.

 

Nå gikk den forbanna dritten ned idag. Fikk heldighvis redda ca 80gig derfra, mest av det viktigste. Resten gikk i dass. GG.

 

 

så JÆVLIG unødvendig :(

 

Lenke til kommentar
Om det ble kjørt en egenreklamering og skriver ting som skjer om hardware.no og diskusjon.no. så vil dette øke interessen for å få sitt navn på trykk og bli kjent og få seg noen koseturer med ueland osv ;).

Med litt mere public innsyn på det som skjer innadd i hardware.no og resten av systemet så tror jeg vi kan frammheve oss som et utrolig bra konsept. Er egentlig derfor man har holdt seg her og holdt ut med alt drit som oppstår av og til. Det er ok plass å være egentlig.

 

Og...så snart jeg fått ordnet opp med paypal som har sperret visa-kortet mitt så skal jeg sette opp en thead der jeg vil starte en serriøs thread og kjøre en paypal-ting for hardware.no. Det er såpass mange som jeg vil tro vil støtte den der også hvis mulig da via en avklaring for forumstyret om det ville være mulig å få en donor-tegn inkludert på sidene. Selvsagt, denne threaden vil være bare et spørsmål og ikke et krav :)

For jeg tror at hvis folk har lyst til å donere og ser at det lønner seg i form av flere tester, flere folk, mere aktivitet så kommer garrantert folk til å lese. Garantert!

For vi har en stor brukergruppe og jeg tviler på at folk ikke vil være med på å gi bort noen kroner for å kjøpe utstyr og avtaler og hva det en skal være til, det vil bare øke interessen. Jeg skal i banken senere i dag og kan sikkert opprette en konto for denne donasjons-threaden og så lage en månedlig ting hvor man kanskje kan slippe resultatet over hvem som har donert, eller bare hvor mye man har donert total den mnd og holde statistikk og litt markeringer osv også i form av artikkler også :)

Og for de som skal sy teorier om meg og om at jeg kommer til å svindle alle og kommer til å beholde pengene selv kan bare slappe HELT av <_<  :p

 

Høres det ut som en bad idè eller?

Noen tanker? Eller motforesigelser, eller har hardware.no et slikt system fra før som jeg ikke har fått med meg? o.O

Flere en meg som støtter denne tanken her eller? :)

 

 

Edit, komme på at det var forskjellig IPB-version...thihi

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Hylo

Jeg stod litt lengere bak så jeg fikk ikke sett så mye av det som skjedde på scenen. Jeg var ikke på Mela sist gang men word on the streets er at denne gangen var det mye lettere å få med seg det som skjedde takket være 3 display og skills med kamera ;)

6714595[/snapback]

De skjermene var et helvete å få opp. :(

 

Filma nærcam på alt som skjedde i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...