Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg har planer om å bytte nick. Jeg er lei av å bli assosiert med brus.

 

Vil helst ha noe som har Fischer i seg, men bare Fischer er brukt.  På andre forum har jeg gjerne brukt "Fisker", men jeg har hørt at dette er teit ( :mad: ). Noen som har noen forslag til hva jeg kan bytte til?

6078470[/snapback]

Vanskelig å finne et nick til noen man ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj, jeg har planer om å bytte nick. Jeg er lei av å bli assosiert med brus.

 

Vil helst ha noe som har Fischer i seg, men bare Fischer er brukt.  På andre forum har jeg gjerne brukt "Fisker", men jeg har hørt at dette er teit ( :mad: ). Noen som har noen forslag til hva jeg kan bytte til?

6078470[/snapback]

 

Drit i hva folk sier, det som virkelig er tøft er og stå for sine egne meninge, og velge hvilket nick du vil selv. :)

 

 

___

 

LOST nå. Snakkes, peepz.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Og kan du dessuten forklare hvorfor denne broren til kompisen din skal slippe å skatte av de pengene, mens jeg må skatte av de00 000 jeg har tjent på børs?

 

 

NB: 700 i forhold til mine investeringer er et fiktivt tall.

6078408[/snapback]

Fordi mye av lottopengene uansett går til andre statlige formål?

6078426[/snapback]

Hva med at min trading holder næringslivet i gang - og bidrar til arbeidsplasser? Neida, de som jobber hardt for pengene, de skal vi mislike og skatte i hjel - de som vinner dem vhja. ren flaks... De skal vi feire...

Lenke til kommentar

Når vi snakkes børs, så snakket jeg med pappa her om dagen å muligens sette litt penger i REC da de ble børs notert her om dagen, men vi trakk oss i siste øyeblikk.

 

En annen liten ting som skjedde for ca. 2 år siden da vi solgte aksjene vi hadde i Kværner pga. de gjorde det så bra, så hadde en fortjeneste på ca. 200 000kr. hadde vi ventet noen måneder til hadde vi tjent 4-500% av den vi fortjenesten vi den gang hadde. Surt, men det er vanskelig å spå på børs.

Lenke til kommentar
Æsj, jeg har planer om å bytte nick. Jeg er lei av å bli assosiert med brus.

 

Vil helst ha noe som har Fischer i seg, men bare Fischer er brukt.  På andre forum har jeg gjerne brukt "Fisker", men jeg har hørt at dette er teit ( :mad: ). Noen som har noen forslag til hva jeg kan bytte til?

6078470[/snapback]

Fischermans friend. Strongest there is. :p

Lenke til kommentar
Når vi snakkes børs, så snakket jeg med pappa her om dagen å muligens sette litt penger i REC da de ble børs notert her om dagen, men vi trakk oss i siste øyeblikk.

 

En annen liten ting som skjedde for ca. 2 år siden da vi solgte aksjene vi hadde i Kværner pga. de gjorde det så bra, så hadde en fortjeneste på ca. 200 000kr. hadde vi ventet noen måneder til hadde vi tjent 4-500% av den vi fortjenesten vi den gang hadde. Surt, men det er vanskelig å spå på børs.

6078522[/snapback]

Ja, børs kan også være litt småtilfeldig - dog ikke så tilfeldig som lottokuler. Er bare så typisk norsk at vi må feire og støtte opp om de som vinner i lotto... De som arbeider hardt, de er liksom mislikt. Det går faktisk ann å tjene penger, uten å vinne i lotto, uten å "utnytte arbeidere og fattigfolk".

Lenke til kommentar

Ja, børs kan også være litt småtilfeldig - dog ikke så tilfeldig som lottokuler. Er bare så typisk norsk at vi må feire og støtte opp om de som vinner i lotto... De som arbeider hardt, de er liksom mislikt. Det går faktisk ann å tjene penger, uten å vinne i lotto, uten å "utnytte arbeidere og fattigfolk".

6078544[/snapback]

 

Agreed.

 

Den sosialistiske politiken begynner å ligne på kommunisme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...