Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, skjønner ikke vitsen med å drikke vin. Det smaker piss, lite alkohol (om man skal drikke for å bli full) og du våkner opp med den kreftsvulsten av en hodepine dagen etterpå.

6709356[/snapback]

 

Noen få rødviner smaker piss, og det som verre er, mens de aller fleste er gode, eller ihvertfall drikkende!

 

Drikker svært sjelden for å bli full, blir alikevel ofte full ... (Etter hva jeg kan huske) :p

Lenke til kommentar
Fader så bra 24 sesong 1 er! Får frysninger jeg.

6709358[/snapback]

Den er knall. :)

 

Læreren jeg hadde på IKT ligna så sykt på "Jack Bauer" at jeg presterte å kalle han Jack i timen en gang. :blush:

6709361[/snapback]

Den er knall, selv om jeg er på episode 3 nå. :) Nå skal Jack finne ut om Nina virkelig er muldvarp i CTU, Jamye skal sjekke om kortet er brent fra hennes (Nina) PC. Spennende dette. Ikke si noe da.

 

:)

Lenke til kommentar
Den er knall, selv om jeg er på episode 3 nå. :) Nå skal Jack finne ut om Nina virkelig er muldvarp i CTU, Jamye skal sjekke om kortet er brent fra hennes (Nina) PC. Spennende dette. Ikke si noe da.

 

:)

6709378[/snapback]

 

Got ya. Men når du sier "ikke si noe" så ber du jo egentlig om det. :p

 

Lenke til kommentar
Tror det var noen som ville ha e-fest her TeamSpeak og webcam.

6709369[/snapback]

TeamSpeak suger.

 

Jeg har vært i et 40-års-lag. De hadde koldtbord. Faen, jeg hater koldtbord. Jeg klarer aldri å ha på nok mat til meg. Enda jeg gikk to ganger, og tok en porsjon rømmegrøt, og en med vanlig mat, så var jeg sulten :hm:

Lenke til kommentar
Tror det var noen som ville ha e-fest her TeamSpeak og webcam.

6709369[/snapback]

TeamSpeak suger.

 

Jeg har vært i et 40-års-lag. De hadde koldtbord. Faen, jeg hater koldtbord. Jeg klarer aldri å ha på nok mat til meg. Enda jeg gikk to ganger, og tok en porsjon rømmegrøt, og en med vanlig mat, så var jeg sulten :hm:

6709417[/snapback]

 

Hele poenget med buffet er som følger:

 

Man forsyner seg to ganger av forrett -

Man forsyner seg to ganger av hovedrett -

Man forsyner seg tre ganger av dessert -

 

Deretter begynner man på første punkt :D

Lenke til kommentar
Hele poenget med buffet er som følger:

 

Man forsyner seg to ganger av forrett -

Man forsyner seg to ganger av hovedrett -

Man forsyner seg tre ganger av dessert -

 

Deretter begynner man på første punkt  :D

6709426[/snapback]

Fungerte ikke slik. Alle gikk inn og forsynte seg. Folk spiste opp, og gikk inn for runde 2. Jeg kan ikke være den eneste som går inn 3 ganger :p

 

Edit: Ord

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Hele poenget med buffet er som følger:

 

Man forsyner seg to ganger av forrett -

Man forsyner seg to ganger av hovedrett -

Man forsyner seg tre ganger av dessert -

 

Deretter begynner man på første punkt  :D

6709426[/snapback]

Fungerte ikke slik. Alle gikk inn og forsynte seg. Folk spiste opp, og gikk inn for runde 2. Jeg kan ikke den eneste som går inn 3 ganger :p

6709433[/snapback]

 

Jeg pleier å være den eneste som spiser de siste tre gangene jeg da... Men så er jeg frekk som få da :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...