Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg tilbake fra et 2 ukers opphold i Spania. I går røyka jeg vannpipe...(!) Ny og spennende opplevelse. *spare til egen pipe*

 

6708736[/snapback]

Du kan få mine, er så møkklei dem at jeg kunne ha kastet de ut av vinduet hvis ikke de var så fine.

 

b-real, du kan ikke gå fra meg nå. lang historie, men du kan ikke.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Logger på så snart man kan :)

6708775[/snapback]

Venter på deg som vanlig, jeg. :fun:

 

Edit: Jeg drepte tråden. Min femte gang. :blush:

6708785[/snapback]

 

Du har ikke drept tråden. Ble opptatt med en flue i vina...

 

Edit: Glasset veltet - masse søl :(

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Jeg blir ringt opp av eksen til en venninne, fordi jeg ba henne hilse ham og si at han var en dust. Nå er han drittforbanna. Dette kan bli morsomt

6708704[/snapback]

 

de fleste som virker tøffe med en gang, pleier å være skikkelige feiginger. :)

6708715[/snapback]

 

Og vi som ikke bryr oss med sånt er forbanna barske.

6708724[/snapback]

Han ropte og skrek om at jeg ikke visste noe som helst om forholdet han og Katrine (venninna mi) hadde. Så sa jeg at han ved å ringe meg og skrike bekreftet mistankene mine om at han var en dust. Så kjeftet han masse på helt uforståelig bergensk (tok opp samtalen, skal sende til Seether for oversettelse), så snakket vi litt og jeg klarte ikke la være å le, så la han på etter å ha bedt meg om adresse og navn, og en trussel om knuste kneskåler når han kommer opp i november.

Jeg venter ispenning.

Lenke til kommentar
Når jeg var i Spania, kjøpte jeg meg et tv-kort. NorthQ 6400 Internal TV Tuner Card.

 

Monterer i morra og ser om det funker, Fancy å slå på pc'n med fjernkontroll.  10 Euro for herligheten. Nedsatt fra 70 Euro. :fun:

6708851[/snapback]

 

 

ojoj, pc saker fra mann på gata i syden er fyfy, mitt g15 tastatur fra tyrkia lagde en rekke rare knirkelyder og ble så varmt at jeg ikke turte å bruke det lenger..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...