Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tastaturet tok kvelden.

6708207[/snapback]

Hvordan klarer du å skrive innlegg her da? Tankeoverføring? :wee:

6708245[/snapback]

Copy and paste!

6708297[/snapback]

Hehe. Holdt på sånn en uke, var ganske slitsomt ja. Fint du har et stort forum å klippe ord fra :) Ingen andre keyboards i huset du kan kjibbe til deg?

 

(haha du får ikke kjøpt nytt før mandag)

Lenke til kommentar

Observasjoner i Lørdags-Bergen:

 

- Ibsen-statuen ved den Nationale Scene ser definitivt ut som en kombinasjon av Frankensteins monster og Hufsa.

 

- Restauranter med navn som Ho Ho og Nam Nam observert.

 

- Enmannsorkester ved fisketorget: "Alright... I'm sure somebody clapped somewhere. Look, if you want to motivate the band, put your hands together a little bit, okay?"

 

- Jeg har høye forventninger til inventaret og prisene i et selvbetjent vaskeri som heter "Jarlens Vaskoteque". Er det servering mens man venter? Det var stengt i dag, så jeg fikk ikke kontrollert forholdene.

Lenke til kommentar
NABBKAKE!

 

God kveld. :)

6708335[/snapback]

 

Velkommen hit til de O Store Filosofiske Diskusjoner :D

6708341[/snapback]

Hva er det vi egentlig diskuterer idag?

6708349[/snapback]

 

Tja, det er vel egentlig ikke avklart ennå. Vi har pratet litt om sex, men det temaet er utdebattert ... :hmm:

Lenke til kommentar
Uff. Skolestart kan bli spennende. Fikk nettopp tak i klasselista mi. Jeg kjenner _ingen_ av de som begynner i samme klasse som meg. Ikke én! =/ Kan selvfølgelig bli spennende å bli kjent med nye folk, men jeg skulle ønske jeg kjente noen av dem.

6708386[/snapback]

Du får klasselista før du begynner på skolen?

 

Vi må stå nærvøse alle sammen foran en lærer som leser opp ett og ett navn. Tror jeg kommer til å kjenne de fleste jeg skal begynne i klassen til... Det er jo greit da.

Lenke til kommentar
Uff. Skolestart kan bli spennende. Fikk nettopp tak i klasselista mi. Jeg kjenner _ingen_ av de som begynner i samme klasse som meg. Ikke én! =/ Kan selvfølgelig bli spennende å bli kjent med nye folk, men jeg skulle ønske jeg kjente noen av dem.

Når jeg begynte kjente jeg ei, men jeg snakket aldri med hun uannsett. Jeg følte i grunn at det var litt godt å slippe unna alle drittungene med snuseskene og mopedene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...