applemania Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Hun holder jo inne magen så mye at den slår sprekker på midten. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Bare meg som synes hun her var stygg som juling? æsj Gutter tar virkelig hva som helst ... 6706923[/snapback] Hvorfor må alle på død og liv være perfekte? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) ikke sant? jeg kom med min mening, og jeg begynner å få "FU!" etter meg. Mr.Leftfield is amused indeed. 6706942[/snapback] Det var ikke seriøst ment, beklager. Hun har bare ikke sånne hensikter. Endret 19. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Bare meg som synes hun her var stygg som juling? æsj Gutter tar virkelig hva som helst ... 6706923[/snapback] Hvorfor må alle på død og liv være perfekte? 6706950[/snapback] thank you. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Hvorfor må alle på død og liv være perfekte? 6706950[/snapback] Trenger ikke være perfekt, men når de først skal ha damer til å posere, hvorfor velge hun av alle? Kan jo f. eks ta en som ikke trenger å lene seg bakover og holde inn magen for å holde fettet i sjakk. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Kan jo f. eks ta en som ikke trenger å lene seg bakover og holde inn magen for å holde fettet i sjakk. 6706963[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Kan jo f. eks ta en som ikke trenger å lene seg bakover og holde inn magen for å holde fettet i sjakk. 6706963[/snapback] Hvorfor? 6706968[/snapback] Stygge mennesker får ikke lov til å posere?? Alle jenter skal veie 55 kg og være radmagre?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) I want rain. I want, if there's a God, to kick some ass down here. Let's have some water! Jesus boy! Let's have some water! Christ man or Allah or Hindu floaty thing! Let's have some fucking water for these animals! RIP grilling av alle ting. *poff* Endret 19. august 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Stygge mennesker får ikke lov til å posere?? Alle jenter skal veie 55 kg og være radmagre?? 6706979[/snapback] Nå er en ikke akkurat radmager hvis en veier 55, men ok. Jeg har skjønt at du mener at stygge jenter skal få blotte seg så mye de vil, det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke velger penere jenter slik at de selger mer, noe som jo må være hele poenget ved å ha en lettkledd jente poserende på en felg. Endret 19. august 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Stygge mennesker får ikke lov til å posere?? Alle jenter skal veie 55 kg og være radmagre?? 6706979[/snapback] Nå er en ikke akkurat radmager hvis en veier 55, men ok. Jeg har skjønt at du mener at stygge jenter skal få blotte seg så mye de vil, det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke velger penere jenter slik at de selger mer, noe som jo må være hovedgrunnen til å ha en lettkledd jente poserende på en felg. 6706999[/snapback] Nå kan det vel være at hun er akkurat så fin hun trenger å være i forhold til aldersgruppen de retter seg mot. Er vel bare en fordel om folk kikker litt på felgen i tillegg til dama. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Ah, endelig en internetcafe hvor det var billigere! hoerer snakk om ny forumchick i rpp *run* edit: var jo ikke ny ;o Endret 19. august 2006 av espennyh Lenke til kommentar
kokos Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 La meg bare si til mitt forsvar at jeg ikke er noe forumtøs! Jeg skal aldri mer posere med en gulrot, siden frukt og grønnsaker tydeligvis sier at jeg tror at jeg er heit! Men da vet jeg det, ny bruker vet dere, må jo få lov å prøve og feile Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er da ikke første gang hun poster der og hun var vel bare sulten. Daah Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 La meg bare si til mitt forsvar at jeg ikke er noe forumtøs! Jeg skal aldri mer posere med en gulrot, siden frukt og grønnsaker tydeligvis sier at jeg tror at jeg er heit! Men da vet jeg det, ny bruker vet dere, må jo få lov å prøve og feile 6707057[/snapback] Smarteste er vel egentlig å ikke poste bilder i det hele tatt, for folka her kan gjøre alt mulig til noe heit. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 La meg bare si til mitt forsvar at jeg ikke er noe forumtøs! Jeg skal aldri mer posere med en gulrot, siden frukt og grønnsaker tydeligvis sier at jeg tror at jeg er heit! Men da vet jeg det, ny bruker vet dere, må jo få lov å prøve og feile 6707057[/snapback] Smarteste er vel egentlig å ikke poste bilder i det hele tatt, for folka her kan gjøre alt mulig til noe heit. 6707065[/snapback] Ja, der sier du noe... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er da ikke første gang hun poster der og hun var vel bare sulten. Daah 6707059[/snapback] sant, sant. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er da ikke første gang hun poster der og hun var vel bare sulten. Daah 6707059[/snapback] sant, sant. 6707099[/snapback] Men jeg hadde vært ekstremt hot sjøl da hvis jeg hadde hatt en burger i kjeften i rpp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er da ikke første gang hun poster der og hun var vel bare sulten. Daah 6707059[/snapback] sant, sant. 6707099[/snapback] Men jeg hadde vært ekstremt hot sjøl da hvis jeg hadde hatt en burger i kjeften i rpp 6707112[/snapback] Det er klart, hva gj0r man ikke for aa faa se Ø.B i bar overkropp med en Jafs-burger i kjeften ¿ Lenke til kommentar
kokos Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) jeg må bare spørre... tror dere at jeg prøvde å se heit ut på det bildet?! det er jo en grønnsak for guds skyld! Og nei, ingen ny forumtøs, jeg var bare litt sulten på en gulrot! Btw. Hva mener dere med at bildet er tvilsomt? Endret 19. august 2006 av kokos Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 jeg må bare spørre... tror dere at jeg prøvde å se heit ut på det bildet?! det er jo en grønnsak for guds skyld! Og nei, ingen ny forumtøs, jeg var bare litt sulten på en gulrot! Btw. Hva mener dere med at bildet er tvilsomt? 6707138[/snapback] altså, greit nok å legge ut ett bilde. Men siden jeg er paranoid til de grader, så syns jeg det var litt "tvilsomt" at du hadde tatt bilde AKKURATT når du tok en bit av gulrota eller hva enn nå du gjorde. Hvis du skjønner hva jeg mener. Kunne like greit vært uten. Men men. Det er nå meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg