Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I want rain. I want, if there's a God, to kick some ass down here. Let's have some water! Jesus boy! Let's have some water! Christ man or Allah or Hindu floaty thing! Let's have some fucking water for these animals!

 

RIP :wee:

grilling av alle ting. *poff*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Stygge mennesker får ikke lov til å posere?? Alle jenter skal veie 55 kg og være radmagre??

6706979[/snapback]

Nå er en ikke akkurat radmager hvis en veier 55, men ok. Jeg har skjønt at du mener at stygge jenter skal få blotte seg så mye de vil, det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke velger penere jenter slik at de selger mer, noe som jo må være hele poenget ved å ha en lettkledd jente poserende på en felg.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Stygge mennesker får ikke lov til å posere?? Alle jenter skal veie 55 kg og være radmagre??

6706979[/snapback]

Nå er en ikke akkurat radmager hvis en veier 55, men ok. Jeg har skjønt at du mener at stygge jenter skal få blotte seg så mye de vil, det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke velger penere jenter slik at de selger mer, noe som jo må være hovedgrunnen til å ha en lettkledd jente poserende på en felg.

6706999[/snapback]

 

Nå kan det vel være at hun er akkurat så fin hun trenger å være i forhold til aldersgruppen de retter seg mot. Er vel bare en fordel om folk kikker litt på felgen i tillegg til dama.

Lenke til kommentar
La meg bare si til mitt forsvar at jeg ikke er noe forumtøs!

Jeg skal aldri mer posere med en gulrot, siden frukt og grønnsaker tydeligvis sier at jeg tror at jeg er heit! Men da vet jeg det, ny bruker vet dere, må jo få lov å prøve og feile :tease:

6707057[/snapback]

 

Smarteste er vel egentlig å ikke poste bilder i det hele tatt, for folka her kan gjøre alt mulig til noe heit. :p

Lenke til kommentar
La meg bare si til mitt forsvar at jeg ikke er noe forumtøs!

Jeg skal aldri mer posere med en gulrot, siden frukt og grønnsaker tydeligvis sier at jeg tror at jeg er heit! Men da vet jeg det, ny bruker vet dere, må jo få lov å prøve og feile :tease:

6707057[/snapback]

 

Smarteste er vel egentlig å ikke poste bilder i det hele tatt, for folka her kan gjøre alt mulig til noe heit. :p

6707065[/snapback]

Ja, der sier du noe... :ermm:

Lenke til kommentar

jeg må bare spørre... tror dere at jeg prøvde å se heit ut på det bildet?! det er jo en grønnsak for guds skyld! Og nei, ingen ny forumtøs, jeg var bare litt sulten på en gulrot! Btw. Hva mener dere med at bildet er tvilsomt?

Endret av kokos
Lenke til kommentar
jeg må bare spørre... tror dere at jeg prøvde å se heit ut på det bildet?! det er jo en grønnsak for guds skyld! Og nei, ingen ny forumtøs, jeg var bare litt sulten på en gulrot! Btw. Hva mener dere med at bildet er tvilsomt?

6707138[/snapback]

 

altså, greit nok å legge ut ett bilde. Men siden jeg er paranoid til de grader, så syns jeg det var litt "tvilsomt" at du hadde tatt bilde AKKURATT når du tok en bit av gulrota eller hva enn nå du gjorde. Hvis du skjønner hva jeg mener. Kunne like greit vært uten. Men men. Det er nå meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...