Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva driver folket med ikveld?

@mushi: Tillatelse til å åpne en flaske vin selv om jeg sitter alene?

Edit: Hva skal jeg spise til middag? Spaghetti Carbonara eller Spaghetti og kjøttdeig? Klarer sjelden å bestemme meg ....! :ermm:

Edit2: Hva skjedde? Noe galt med diskusjon.no? Det er veldig stille her! :hmm:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Weee ! ny baby i RPP.... :dribble:

6706449[/snapback]

så evig latterlig at hu sitter med gulrot. "jeg er bare sååååå heit lzm, så jeg skal være litt tvilsom og spise en gulrot, sånn at alle nerder på det forumet blir kåte."

_HEHE_

men det er nå bare mitt synspunkt.

6706792[/snapback]

Haha :!: Heit... :!:

Lenke til kommentar
Ny forumtøs?

6706662[/snapback]

Hun registrerte seg fordi jeg ikke skulle få skrive noe om privatlivet mitt her uten at hun skulle få vite det. Faen.

Nå maser jentungen om at jeg skal hoppe på sykkelen og sykle helt dit. Har jeg noe valg? Nei.

6706801[/snapback]

Owned :wee:

Lenke til kommentar
Ny forumtøs?

6706662[/snapback]

Hun registrerte seg fordi jeg ikke skulle få skrive noe om privatlivet mitt her uten at hun skulle få vite det. Faen.

Nå maser jentungen om at jeg skal hoppe på sykkelen og sykle helt dit. Har jeg noe valg? Nei.

6706801[/snapback]

Owned :wee:

6706815[/snapback]

Kjæresteeid er veleid. :wee:

God kveld, tøsene mine. :love:

Lenke til kommentar
Weee ! ny baby i RPP.... :dribble:

6706449[/snapback]

så evig latterlig at hu sitter med gulrot. "jeg er bare sååååå heit lzm, så jeg skal være litt tvilsom og spise en gulrot, sånn at alle nerder på det forumet blir kåte."

_HEHE_

men det er nå bare mitt synspunkt.

6706792[/snapback]

Haha :!: Heit... :!:

6706809[/snapback]

poenget mitt er at det er alltid en eller annen jente/dame/chick som kommer hit og legger ut bilder av seg selv med enten en gulrot i kjeften eller truttmunn eller hva enn nå de finner på. Hele konseptet er litt komisk for min del.

Lenke til kommentar
poenget mitt er at det er alltid en eller annen jente/dame/chick som kommer hit og legger ut bilder av seg selv med enten en gulrot i kjeften eller truttmunn eller hva enn nå de finner på. Hele konseptet er litt komisk for min del.

6706821[/snapback]

Takk for at du oppklarte det, for det skjønte jeg ikke.

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...