Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg husker i hine hårde modemtider når jeg satt i timevis og chatta på IRC eller ICQ, mens fattern klikka hver gang det kom en tlf-regning på over 2000. Tok laaaang tid å laste ned ting også, så jeg lot ofte linja stå oppe over natta for å laste ned 30-40MB :p

Lenke til kommentar
Lite tips: Slå av msn før du sovner på sofan, for da slipper du 10++ msn-vinduer oppe når du våkner... :p

6077940[/snapback]

 

Folk har slutta å prate til meg.

Fordi jeg sjelden svarer :tease:

 

Før fikk jeg alltid masse folk som masa om ditten og datten.

6078102[/snapback]

For en stund tilbake kom jeg ofte tilbake til slike:

 

Heeeei! *smylie*

Hallo?????????

E d dr?

Halllo??

Neivell.

....

E du dr?

 

 

 

Faen så jeg hate det. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"#%#""RYR% !%!"¤!"%!#& FRISØRHELVETE!!"#&¤"!¤ skal faen meg ta over verden og drepe alle frisører!!! "!¤#%&/¤&!%#&"#/%&((/""#¤&/%(& FORBANNA DRITT!

 

*phew* måtte få ut litt aggresjon. :p klippa meg idag etter tvang av modern. så¨der forsvant 10cm av luggen mens alt annet er langt. sre ut som westlife mikset med beatles. HATER FRISØRER! ALLE SOM EN (ikke ta det personlig om det er noen frisører som leser dette :p )

Lenke til kommentar
"#%#""RYR% !%!"¤!"%!#& FRISØRHELVETE!!"#&¤"!¤ skal faen meg ta over verden og drepe alle frisører! "!¤#%&/¤&!%#&"#/%&((/""#¤&/%(& FORBANNA DRITT!

 

*phew* måtte få ut litt aggresjon. :p klippa meg idag etter tvang av modern. så¨der forsvant 10cm av luggen mens alt annet er langt. sre ut som westlife mikset med beatles. HATER FRISØRER! ALLE SOM EN (ikke ta det personlig om det er noen frisører som leser dette :p )

6078135[/snapback]

 

Sånn går det når du ikke sier ifra hvordan du vil ha det :roll:

 

Greit med en lokal frisør som jeg kjenner :) Han vet nøyaktig hvordan jeg liker å ha det, så trenger bare sette meg i stolen og si "Det vanlige" :p Skal klippe meg nå før 17. Mai

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Sånn går det når du ikke sier ifra hvordan du vil ha det :roll:

 

Greit med en lokal frisør som jeg kjenner :) Han vet nøyaktig hvordan jeg liker å ha det, så trenger bare sette meg i stolen og si "Det vanlige" :p Skal klippe meg nå før 17. Mai

6078214[/snapback]

vet, men hun var alt for rask :p også var det mamma som greide å få seg til å si at man skulle se øynene mine så der forsvant luggen som kunne stappes inn i kjeften (den er over øynene nå).

 

får vel bare gå med hue de neste 6 mnd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...