Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føkk. Jeg sover ikke!  :(

 

Blir nok bliende noen timer til hvis du orker da?  :p Kanskje prostataen din gir seg :wee:

6703679[/snapback]

 

Prostataen? wtf :p

 

Kan gjøre en deal...jeg går ikke ut får du legger deg?

6703683[/snapback]

k. den er kul.

 

Svarte deg akkurat i den andre tråden forresten :)

 

Jeg drikker cola :) Det er godt. Kunne ønske jeg kunne røyke inne. Slapp å gå ut heletiden :wee:

 

Edit: Grattis vorpal! :thumbup:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
k. den er kul.

 

Svarte deg akkurat i den andre tråden forresten :)

 

Jeg drikker cola :) Det er godt. Kunne ønske jeg kunne røyke inne. Slapp å gå ut heletiden :wee:

 

 

6703690[/snapback]

 

Da blir jeg her da vet du :)

 

Jeg svarte akkurat tilbake, og jeg vil legge til at jeg syns det er veldig ålreit å ha noen likesinnende å diskutere med :)

 

PS! Jeg tok en whiskey til, fuck the votes! :p

Lenke til kommentar
Da blir jeg her da vet du :)

 

Jeg svarte akkurat tilbake, og jeg vil legge til at jeg syns det er veldig ålreit å ha noen likesinnende å diskutere med :)

 

PS! Jeg tok en whiskey til, fuck the votes! :p

6703695[/snapback]

takk :)

 

Pm'a deg akkurat jeg. Føler meg skikkelig crazy!

 

Prøver å ta kontrollen over mitt eget liv idag, og begynte med å hive capslock-knappen i søpla til mårran idag. Kom desverre ikke lengre enn det, men vi prøver igjen i mårra! :thumbup:

 

 

(du fikk forresten dobbel stmme av meg, så det går greit å ta en whiskey)

Lenke til kommentar

takk :)

 

Pm'a deg akkurat jeg. Føler meg skikkelig crazy!

 

Prøver å ta kontrollen over mitt eget liv idag, og begynte med å hive capslock-knappen i søpla til mårran idag. Kom desverre ikke lengre enn det, men vi prøver igjen i mårra!  :thumbup:

 

 

(du fikk forresten dobbel stmme av meg, så det går greit å ta en whiskey)

6703696[/snapback]

 

Takker for stemmen og sier skål! :D

 

PM'en er svart :)...

Lenke til kommentar
Skål igjen bananen!  :thumbup:

6703702[/snapback]

 

Fortsetter all denne skålinga, så blir bananen full, eller mere full enn han er :p

6703706[/snapback]

SKÅÅÅÅL!!!!

 

 

Jeg drikker cola, og blir ikke full. Tror jeg må på do snart da. :roll: Tror blæra er det eneste som er fullt her borte ;)

Lenke til kommentar
SKÅÅÅÅL!!

 

 

Jeg drikker cola, og blir ikke full. Tror jeg må på do snart da.  :roll: Tror blæra er det eneste som er fullt her borte ;)

6703707[/snapback]

 

Whiskey'n går ikke fort nok til at blæra blir pressa, men den går da ned! :D

6703714[/snapback]

Er det syre i whiskey?

Lenke til kommentar

Lurte bare på om jeg tåler det eller ikke skjønner du ;)

 

Menmen.. ikke så ofte jeg kommer over det på fest.

6703723[/snapback]

 

ahh, skjønner...hva er det du reagerer på da?

 

Og hvorfor spør jeg ikke bare på msn? :hmm:

6703725[/snapback]

Fordi da dør denne tråden ut. Vi må føre arven videre til nestemann kan overta arven vår! *dumdumDUM*

 

Reagerer på alt syrlig, eller som smaker/er frukt ved at tunga og halsen hovner opp og "bobler" på en måte på innsiden :hm: Er ganske kraftig allergisk. Tåler ikke svak saft engang, men COLA tåler jeg av en eller annen grunn (som eneste brus).

Lenke til kommentar
Fordi da dør denne tråden ut. Vi må føre arven videre til nestemann kan overta arven vår! *dumdumDUM*

 

Reagerer på alt syrlig, eller som smaker/er frukt ved at tunga og halsen hovner opp og "bobler" på en måte på innsiden  :hm: Er ganske kraftig allergisk. Tåler ikke svak saft engang, men COLA tåler jeg av en eller annen grunn (som eneste brus).

6703732[/snapback]

 

Såpass, Cola er jo ganske sterke saker da....merksnodig greier det der.

 

Jeg får halsbrann av cola på null komma niks, klarer kanskje ett glass før jeg får sure oppstøt!

Lenke til kommentar
Fordi da dør denne tråden ut. Vi må føre arven videre til nestemann kan overta arven vår! *dumdumDUM*

 

Reagerer på alt syrlig, eller som smaker/er frukt ved at tunga og halsen hovner opp og "bobler" på en måte på innsiden  :hm: Er ganske kraftig allergisk. Tåler ikke svak saft engang, men COLA tåler jeg av en eller annen grunn (som eneste brus).

6703732[/snapback]

 

Såpass, Cola er jo ganske sterke saker da....merksnodig greier det der.

 

Jeg får halsbrann av cola på null komma niks, klarer kanskje ett glass før jeg får sure oppstøt!

6703738[/snapback]

 

Jeg er kul så jeg kan drikke masse :) Har drukket 3 colabokser idag, og nå kjenner jeg halsen begynner å bli småsinna. *knipse allergi-piller*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...