Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor så lei deg propaganda-bananen?  :dontgetit:

6703594[/snapback]

 

meh, fikk bare noen super kjipe tanker i huet, og da blandet med ett stort inntak av alkohol, så blir det som regel ikke bra.

6703598[/snapback]

 

Det ligger igjen noen piller etter jarmo, her :) ta denne.

Lenke til kommentar
hvorfor så lei deg propaganda-bananen?  :dontgetit:

6703594[/snapback]

 

meh, fikk bare noen super kjipe tanker i huet, og da blandet med ett stort inntak av alkohol, så blir det som regel ikke bra.

6703598[/snapback]

 

Det ligger igjen noen piller etter jarmo, her :) ta denne.

6703607[/snapback]

 

Er egentlig ikke no fan av kjemikalier, men blir gjerne med på en liten rev :p

Lenke til kommentar
hvorfor så lei deg propaganda-bananen?  :dontgetit:

6703594[/snapback]

 

meh, fikk bare noen super kjipe tanker i huet, og da blandet med ett stort inntak av alkohol, så blir det som regel ikke bra.

6703598[/snapback]

 

Det ligger igjen noen piller etter jarmo, her :) ta denne.

6703607[/snapback]

 

Er egentlig ikke no fan av kjemikalier, men blir gjerne med på en liten rev :p

6703608[/snapback]

 

Rev? Det er det brennevin brukes til :p

Lenke til kommentar
Rev? Det er det brennevin brukes til  :p

6703611[/snapback]

 

Nei nei, Rev er en god erstatter for brennevin, men kan også kombineres, hvis du har lært deg å takle den type rus :p

6703612[/snapback]

 

Er gode ti år siden sist jeg røyket. Blir så mye lettere å prate med etter en flaske whiskey ... Også når jeg får for mye sovner jeg som den englen jeg er :innocent:

Lenke til kommentar
Er gode ti år siden sist jeg røyket. Blir så mye lettere å prate med etter en flaske whiskey ... Også når jeg får for mye sovner jeg som den englen jeg er  :innocent:

6703615[/snapback]

 

hehe, jeg er ikke så ofte på alkoholen lengre, koser meg heller med en rev, men i dag blei det fylla, og det klarte jeg å oppnå ganske bra....! veit ikke om det er en positiv greie, men sånn er det nå i værtfall :p

Lenke til kommentar
Reven kan nok ha noen snikende fordeler ...  Men det veldig miljøavhengig hvorvidt man røyker eller ikke, alkoholen er akseptert stort sett over alt. Gjør ting litt enklere når man begynner å få endel forpliktelser!

6703621[/snapback]

Ikke alle damer som synes noe om det heller...

Lenke til kommentar
Reven kan nok ha noen snikende fordeler ...  Men det veldig miljøavhengig hvorvidt man røyker eller ikke, alkoholen er akseptert stort sett over alt. Gjør ting litt enklere når man begynner å få endel forpliktelser!

6703621[/snapback]

 

Det er sant, men i grunn ganske trist.

 

Alkohol er i mine øyne ett værre rusmiddel en cannabis, men den diskusjonen kan vi jo ta i cannabis tråden på politikk delen.

Lenke til kommentar

Har vært innom PRS ved noen anledninger, ble fort skremt tilbake hit til forumets største "kose/hygge"-tråd. Begge deler er rusmidler, og skadelig i større mengder. Moderat/forsiktig forbruk er ikke skadelig uansett ;-)

 

Edit: @b-real: Funnet noe interessant bakover i tråden. Du pleier jo å si litt når du er her...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Har vært innom PRS ved noen anledninger, ble fort skremt tilbake hit til forumets største "kose/hygge"-tråd. Begge deler er rusmidler, og skadelig i større mengder. Moderat/forsiktig forbruk er ikke skadelig uansett ;-)

6703632[/snapback]

 

Kan ikke si meg no annet enn enig.

 

Det er forskjell mellom bruk og misbruk :)

 

ahh...syns det hørtes digg ut med en whiskey til ass :p... men, jeg må få minst to stemmer før jeg tar en til :p

Lenke til kommentar
Har vært innom PRS ved noen anledninger, ble fort skremt tilbake hit til forumets største "kose/hygge"-tråd. Begge deler er rusmidler, og skadelig i større mengder. Moderat/forsiktig forbruk er ikke skadelig uansett ;-)

6703632[/snapback]

 

Kan ikke si meg no annet enn enig.

 

Det er forskjell mellom bruk og misbruk :)

 

ahh...syns det hørtes digg ut med en whiskey til ass :p... men, jeg må få minst to stemmer før jeg tar en til :p

6703634[/snapback]

du får ikke min. DRIKK VANN!

Lenke til kommentar
Har vært innom PRS ved noen anledninger, ble fort skremt tilbake hit til forumets største "kose/hygge"-tråd. Begge deler er rusmidler, og skadelig i større mengder. Moderat/forsiktig forbruk er ikke skadelig uansett ;-)

6703632[/snapback]

 

Kan ikke si meg no annet enn enig.

 

Det er forskjell mellom bruk og misbruk :)

 

ahh...syns det hørtes digg ut med en whiskey til ass :p... men, jeg må få minst to stemmer før jeg tar en til :p

6703634[/snapback]

du får ikke min. DRIKK VANN!

6703640[/snapback]

 

 

Pfft! Gi ungdommen brennevin før heroinen tar dem! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...