Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

God kveld gutter og jenter. Hva skjer?

6703110[/snapback]

 

De fleste er på avrusing etter overdose av jarmo's lykkepiller. b-real har kontaktet Ueland angående doplangingen til jarmo. Ellers så oppfordres det til å spamme litt så tråden utvikler seg. (Noen synes det går for sakte). Tror det var de siste sidene summert :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får det FAEN ikke til! Prøver hele tiden :wee: Har ikke vært positiv på 7-8 år, så begynner å bli litt vanskelig å få til liksom.

6703111[/snapback]

Virker som om du har kommet inn i en veldig ond sirkel.

 

Hva med å flytte til en helt ny plass og begynne på nytt?

Studere eller noe sånt :)

6703116[/snapback]

Klarer verken å studere eller jobbe pga angst og andre ting. :( Foreslått for typen men han vil ikke, så da blir det ingenting av-

Lenke til kommentar
Klarer verken å studere eller jobbe pga angst og andre ting. :( Foreslått for typen men han vil ikke, så da blir det ingenting av-

6703120[/snapback]

Han typen din virker ikke som om han er noe særlig bra for deg. Du hadde nok klart deg bedre uten..

 

Hva gjør du om dagene da? Bare går hjemme?

Lenke til kommentar
Hva med lykkepiller eller seriøs psykisk hjelp?

6703124[/snapback]

pillene var en spøk. Nekter å ta piller. Driver å skaffer hjelp nå. :) Tar bare laaang tid med føkkings helsenorge. brukte faen meg 6 mnd fra jeg tok kontakt med fastlegen til jeg får psyk, som er på onsdag

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Klarer verken å studere eller jobbe pga angst og andre ting. :( Foreslått for typen men han vil ikke, så da blir det ingenting av-

6703120[/snapback]

Han typen din virker ikke som om han er noe særlig bra for deg. Du hadde nok klart deg bedre uten..

 

Hva gjør du om dagene da? Bare går hjemme?

6703133[/snapback]

klarer meg ikke bedre uten han :)

 

Sitter bare inne jeg. skummelt ute.

Lenke til kommentar
Hva med lykkepiller eller seriøs psykisk hjelp?

6703124[/snapback]

pillene var en spøk. Nekter å ta piller. Driver å skaffer hjelp nå. :) Tar bare laaang tid med føkkings helsenorge. brukte faen meg 6 mnd fra jeg tok kontakt med fastlegen til jeg får psyk, som er på onsdag

6703137[/snapback]

 

Blir glad når jeg hører at du styrer unna pillene! :)

 

Og ikke få meg til starte en diskusjon om psykisk hjelp i norge, måtte selv vente i måneder, og har faktisk venta i godt over 8 mnd på svar fra en klinikk nå, glad jeg ikke er ett helt kritisk tilfelle, da hadde det vel godt gærne veien.

 

Keep your head up Mushi :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Man får evig oppfølging i militæret. Jeg sa at jeg syntes det var ekkelt å ta på dørhåntaket på dasset i kaserna fordi folk aldri vasket hendene; 5 minutt etterpå satt jeg hos psykolog mistenkt for å være hypokonder.

Lenke til kommentar
Man får evig oppfølging i militæret. Jeg sa at jeg syntes det var ekkelt å ta på dørhåntaket på dasset i kaserna fordi folk aldri vasket hendene; 5 minutt etterpå satt jeg hos psykolog mistenkt for å være hypokonder.

6703157[/snapback]

Jeg hadde vel blitt kasta ut etter 5 min når jeg sitter å hyperventilerer i en krok :wee:

Lenke til kommentar
Kom deg inn i militæret, mushi.

6703142[/snapback]

He he.. Ja, militæret er svaret på alt! :D

6703153[/snapback]

Likte meg særdeles godt der, jeg...

6703161[/snapback]

 

Slipper ikke inn drittsekker, "Herved fritatt for førstegangstjeneste i fredstid". Så de vet hva de driver med gutta på innkallingskontoret! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...