mushi Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Tror jeg har mista det jeg :/ 6703027[/snapback] Prøv å se mulighetene da! Ikke bare mur deg inne og se negativt på alt.. 6703034[/snapback] Lett å si for jenta uten angst, depresjoner og annet dritt. Hatt det i endel år nå. ikke så forbanna lett Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Lett å si for jenta uten angst, depresjoner og annet dritt. Hatt det i endel år nå. ikke så forbanna lett 6703042[/snapback] Har hatt både angst og depresjoner ++++, så jeg veit godt hva du mener. Det blir bedre med tia, du må bare løfte huet å se framover. Har vært jævla langt nede selv, men det blir bedre. Alternativet er å gi opp, og det er egentlig ikke ett alternativ. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Tror du han har et par-tre bøtter tilovers til meg? Kunne faen meg trengt noen. 6702880[/snapback] Fins det virkelig ingenting positivt i livet ditt?? 6702890[/snapback] Tror jeg har mista det jeg :/ 6703027[/snapback] Hør på denne. Min leilighet er blitt okkupert av to voksne med to barn og to katter. De skulle egentlig bare være her i Juli, de har fremdeles ikke funnet noen plass å bo... Har faktisk måttet låne leiligheten til ei venninne, bare for å få vasket arbeidsskjorter og sovet mer enn fire timer noen netter... Smiler fremdeles jeg, (kanskje litt mindre enn vanlig) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Tror jeg har mista det jeg :/ 6703027[/snapback] Prøv å se mulighetene da! Ikke bare mur deg inne og se negativt på alt.. 6703034[/snapback] Lett å si for jenta uten angst, depresjoner og annet dritt. Hatt det i endel år nå. ikke så forbanna lett 6703042[/snapback] Fint at du vet alt om livet mitt. Ut i fra alt du skriver her så kan det virke som du vil ha det vondt! Folk skriver og støtter deg, men du nekter å ta det til deg. Hva gjør du egentlig for å endre på livssituasjonen din?? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 alle som maser om dop fra Jarmo: bare knask en boks druesukker, da blir du våken blir glad med en gang. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Ananas brus er genialt. Spesielt når en kompis jobber der, og jeg får gode priser Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Ananas brus er genialt. Spesielt når en kompis jobber der, og jeg får gode priser 6703069[/snapback] what?`vil du bli vennen min? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Ananas brus er genialt. Spesielt når en kompis jobber der, og jeg får gode priser 6703069[/snapback] what?`vil du bli vennen min? 6703072[/snapback] Skal vi starte en klubb?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Fint at du vet alt om livet mitt. Ut i fra alt du skriver her så kan det virke som du vil ha det vondt! Folk skriver og støtter deg, men du nekter å ta det til deg. Hva gjør du egentlig for å endre på livssituasjonen din?? 6703057[/snapback] får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 aa.. Er med på den.. The Oscars! :o Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Skal vi starte en klubb?? 6703074[/snapback] Jeg er helt med! Trenger ett bra navn.... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 jeg ble lagt til msn'en til ei som gikk i klassen min på ungdomsskolen i går kveld. prata ikke så mye sammen da, bare litt. prata med hu 2-3 timer på msn nå, hu var bare drithyggelig og glad, var ikke full engang oppdaga helt nye sider ved henne osv. hva skjer med verden ? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det. 6703076[/snapback] Vel..du er iallfall veldig bevisst på din egen situasjon, og det er jo ett skritt på veien. Og du skriver veldig beskrivende for hvordan du har det, det må vel og være en form for terapi? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 aa.. Er med på den.. The Oscars! :o 6703078[/snapback] Skal vi starte en klubb?? 6703074[/snapback] Jeg er helt med! Trenger ett bra navn.... 6703082[/snapback] Ha ha.. The Oscars! :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det. 6703076[/snapback] Vel..du er iallfall veldig bevisst på din egen situasjon, og det er jo ett skritt på veien. Og du skriver veldig beskrivende for hvordan du har det, det må vel og være en form for terapi? 6703089[/snapback] oppdager nye ting som er forskrudd med meg hver dag, men blir jo ikke bedre av det liksom bare irriterer meg mer over det. Bedre å ikke vite. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Ha ha.. The Oscars! :!: 6703096[/snapback] :!: dårlige greier ass, her snakker vi om kreativ ungdom! Men har ikke no bedre på lager egentlig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 oppdager nye ting som er forskrudd med meg hver dag, men blir jo ikke bedre av det liksom bare irriterer meg mer over det. Bedre å ikke vite. 6703097[/snapback] He he. Du må være den største pessimisten jeg vet om! Hva med å vri ting til noe positivt?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 God kveld gutter og jenter. Hva skjer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 oppdager nye ting som er forskrudd med meg hver dag, men blir jo ikke bedre av det liksom bare irriterer meg mer over det. Bedre å ikke vite. 6703097[/snapback] He he. Du må være den største pessimisten jeg vet om! Hva med å vri ting til noe positivt?? 6703103[/snapback] Får det FAEN ikke til! Prøver hele tiden Har ikke vært positiv på 7-8 år, så begynner å bli litt vanskelig å få til liksom. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Får det FAEN ikke til! Prøver hele tiden Har ikke vært positiv på 7-8 år, så begynner å bli litt vanskelig å få til liksom. 6703111[/snapback] Virker som om du har kommet inn i en veldig ond sirkel. Hva med å flytte til en helt ny plass og begynne på nytt? Studere eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg