Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lett å si for jenta uten angst, depresjoner og annet dritt. Hatt det i endel år nå. ikke så forbanna lett :(

6703042[/snapback]

 

Har hatt både angst og depresjoner ++++, så jeg veit godt hva du mener.

 

Det blir bedre med tia, du må bare løfte huet å se framover. Har vært jævla langt nede selv, men det blir bedre. Alternativet er å gi opp, og det er egentlig ikke ett alternativ.

Lenke til kommentar
Tror du han har et par-tre bøtter tilovers til meg? Kunne faen meg trengt noen.

6702880[/snapback]

Fins det virkelig ingenting positivt i livet ditt??

6702890[/snapback]

Tror jeg har mista det jeg :/

6703027[/snapback]

 

Hør på denne. Min leilighet er blitt okkupert av to voksne med to barn og to katter. De skulle egentlig bare være her i Juli, de har fremdeles ikke funnet noen plass å bo... Har faktisk måttet låne leiligheten til ei venninne, bare for å få vasket arbeidsskjorter og sovet mer enn fire timer noen netter... Smiler fremdeles jeg, (kanskje litt mindre enn vanlig) :grin:

Lenke til kommentar
Tror jeg har mista det jeg :/

6703027[/snapback]

Prøv å se mulighetene da! Ikke bare mur deg inne og se negativt på alt..

6703034[/snapback]

Lett å si for jenta uten angst, depresjoner og annet dritt. Hatt det i endel år nå. ikke så forbanna lett :(

6703042[/snapback]

Fint at du vet alt om livet mitt.

 

Ut i fra alt du skriver her så kan det virke som du vil ha det vondt! Folk skriver og støtter deg, men du nekter å ta det til deg. Hva gjør du egentlig for å endre på livssituasjonen din??

Lenke til kommentar

Fint at du vet alt om livet mitt.

 

Ut i fra alt du skriver her så kan det virke som du vil ha det vondt! Folk skriver og støtter deg, men du nekter å ta det til deg. Hva gjør du egentlig for å endre på livssituasjonen din??

6703057[/snapback]

får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det.

Lenke til kommentar
får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det.

6703076[/snapback]

Vel..du er iallfall veldig bevisst på din egen situasjon, og det er jo ett skritt på veien. Og du skriver veldig beskrivende for hvordan du har det, det må vel og være en form for terapi?

Lenke til kommentar
får hjelp av en kompis på mandag til å få meg inn på dagbehandling, siden jeg ikke klarer å gjøre det selv. må alltid å gjøre megselv ubetydelig når jeg snakker med leger etc. MÅ ha hjelp til å få gjort det.

6703076[/snapback]

Vel..du er iallfall veldig bevisst på din egen situasjon, og det er jo ett skritt på veien. Og du skriver veldig beskrivende for hvordan du har det, det må vel og være en form for terapi?

6703089[/snapback]

oppdager nye ting som er forskrudd med meg hver dag, men blir jo ikke bedre av det liksom ;) bare irriterer meg mer over det. Bedre å ikke vite.

Lenke til kommentar
oppdager nye ting som er forskrudd med meg hver dag, men blir jo ikke bedre av det liksom ;) bare irriterer meg mer over det. Bedre å ikke vite.

6703097[/snapback]

He he. Du må være den største pessimisten jeg vet om!

Hva med å vri ting til noe positivt?? :)

6703103[/snapback]

Får det FAEN ikke til! Prøver hele tiden :wee: Har ikke vært positiv på 7-8 år, så begynner å bli litt vanskelig å få til liksom.

Lenke til kommentar
Får det FAEN ikke til! Prøver hele tiden :wee: Har ikke vært positiv på 7-8 år, så begynner å bli litt vanskelig å få til liksom.

6703111[/snapback]

Virker som om du har kommet inn i en veldig ond sirkel.

 

Hva med å flytte til en helt ny plass og begynne på nytt?

Studere eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...