Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

JoachimR sponser ikke ting han ikke vet hva er.

6077334[/snapback]

Gamespot er USA sin største spillside og det er vel egentlig den største internasjonale også. ( www.gamespot.com )

Nå følger de for eksempel E3 i Los Angeles som er årets største spillmesse hvor nye titler blir kunngjort, vist bilder av etc. Dette har jeg veldig lyst til å se direkte og i full oppløsning... Og det koster jo bare 18 kroner... Men skulle du sponse meg måtte jeg jo fått vite VISA eller Mastercard -nummeret ditt og det hadde du kanskje ikke syntes noe om.. :wee:

 

Kunne du forresten sponset meg med en XPS? :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JoachimR sponser ikke ting han ikke vet hva er.

6077334[/snapback]

Du vet hva "Andrés fond for Andrés ve og vel" er.

6077371[/snapback]

Jeg mangler forsatt bidrag til "JoachimR og Hanne:)s fond til Pia Haraldsens families ve og vel".

 

TSP: Jeg har faktisk et begrenset budsjett jeg også, og tilsvarende ting(kanskje ikke 18 kroner...) må jeg tigge min pappa om, eventuelt bare skrive et krav til ham på...

Lenke til kommentar
TSP: Jeg har faktisk et begrenset budsjett jeg også, og tilsvarende ting(kanskje ikke 18 kroner...) må jeg tigge min pappa om, eventuelt bare skrive et krav til ham på...

6077385[/snapback]

Jada, skjønner det. Men skrive et krav?! Vil det si at du kan kreve det du vil faren din og han må gi deg det uantsett? Også skriftlig?! Holder det ikke med den gode gamle muntlige samtalen? :dontgetit:

 

Men serist, jeg er i en vrien situasjon nå, jeg kan jo ikke bare forvente at min far skal gi meg Visa -nummeret sitt. Huff, han blir liksom ikke helt glad når jeg spør om noe som vedrører penger :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
TSP: Jeg har faktisk et begrenset budsjett jeg også, og tilsvarende ting(kanskje ikke 18 kroner...) må jeg tigge min pappa om, eventuelt bare skrive et krav til ham på...

6077385[/snapback]

Jada, skjønner det. Men skrive et krav?! Vil det si at du kan kreve det du vil faren din og han må gi deg det uantsett? Også skriftlig?! Holder det ikke med den gode gamle muntlige samtalen? :dontgetit:

6077431[/snapback]

Jeg stifter kvitteringen/fakturaen sammen med et ark hvor jeg regner sammen summen, og ber han overføre det til min konto. Større ting avklares på forhånd... Og pappa får jo regningen direkte fra kredittkortet mitt. Så det fungerer fint.

 

Jeg tror jeg skal komme meg ned å trene litt.

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment, men jeg trur Dama til JoachimR er mannen i forholdet :tease:

6077476[/snapback]

Det tror faktisk, utrolig nok, ikke jeg. Dessuten vil jeg foretrekke at du om så er nødvendig, omtaler henne Damen/Jenten.

 

Mer nedverdigende enn "dama" skal du lete litt etter. Kjerring er enda verre, dog.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

JoakimR er kanskje den personen som blir mest ertet på forumet, og den som gir meg mest moro.

 

Takk for nok en artig dag med deg :)

 

TSP: Om du har noe å gi tilbake, er det vel ikke direkte umulig at jeg sponser med de atten kronene, dropper å gå i kantina, og tenke på det brede gliset ditt. (Jeg har Visa Electron, burde gå ann å betale med det, har brukt det på Steam)

 

Btw, jeg må til en kamerat og låne kjølepasta (:p), og montere sammen maskinen min igjen, så det tar nok litt tid før jeg er tilbake etter avlogging.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Ikke vondt ment, men jeg trur Dama til JoachimR er mannen i forholdet :tease:

6077476[/snapback]

Det tror faktisk, utrolig nok, ikke jeg. Dessuten vil jeg foretrekke at du om så er nødvendig, omtaler henne Damen/Jenten.

 

Mer nedverdigende enn "dama" skal du lete litt etter. Kjerring er enda verre, dog.

6077480[/snapback]

 

For meg virker ikke "dama" som noe stygt å si, men om jeg måtte nevne damen din i en post, skal jeg ha det i bakhodet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...