Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er fra 2'ern. det er den med den tøffe krasjscenen, mens 3'ern er masse random tullinger som blir drept. tøffeste er hu dama som får 20 spikre gjennomskallen av spikerpistol.

6702209[/snapback]

 

eeeniiigg. ser så evig grøss ut. Nå sitter de på trikken. 9min igjen av filmen *skjelve*

6702315[/snapback]

Lol? Du kødder, ikkesant? :)

6702341[/snapback]

 

nei, kek, æ kødd itsj.

Lenke til kommentar
det er fra 2'ern. det er den med den tøffe krasjscenen, mens 3'ern er masse random tullinger som blir drept. tøffeste er hu dama som får 20 spikre gjennomskallen av spikerpistol.

6702209[/snapback]

 

eeeniiigg. ser så evig grøss ut. Nå sitter de på trikken. 9min igjen av filmen *skjelve*

6702315[/snapback]

Lol? Du kødder, ikkesant? :)

6702341[/snapback]

 

nei, kek, æ kødd itsj.

6702359[/snapback]

Se the hills have eyes, og hostel(vel, folk sier den er skummel, men det syntes ikke jeg ^^) da

Lenke til kommentar
Hostel suger eselballe. den høyre. "WoW, kjempeskummel". satt alene i en mørk stue og så den på 42 tommer plasma klokka 2 på natta. rykka ikke nedover ryggenraden av grøssninger for å si det sånn...

6702390[/snapback]

hehe.

 

Jeg satt å lo når dette skjedde i final destination3

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når hun dama skalla i den spikerpistolen, også fikk alle de spikerene i hodet, jeg tenkte "PWNED!!" :p
Lenke til kommentar
Hostel suger eselballe. den høyre. "WoW, kjempeskummel". satt alene i en mørk stue og så den på 42 tommer plasma klokka 2 på natta. rykka ikke nedover ryggenraden av grøssninger for å si det sånn...

6702390[/snapback]

hehe.

 

Jeg satt å lo når dette skjedde i final destination3

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når hun dama skalla i den spikerpistolen, også fikk alle de spikerene i hodet, jeg tenkte "PWNED!!" :p

6702405[/snapback]

 

beste scenen i hele filmen ;)

 

en annen bra er han som får motoren i hue. så når de går nærme han skurer den seg på og sprer hjernen hans utover :!:

 

Lenke til kommentar
beste scenen i hele filmen ;) 

 

en annen bra er han som får motoren i hue. så når de går nærme han skurer den seg på og sprer hjernen hans utover :!:

 

6702424[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Også starter motoren igjen! :!:

6702432[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

LAWL!
Lenke til kommentar
beste scenen i hele filmen ;) 

 

en annen bra er han som får motoren i hue. så når de går nærme han skurer den seg på og sprer hjernen hans utover :!:

 

6702424[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Også starter motoren igjen! :!:

6702432[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

LAWL!

6702448[/snapback]

Leste feil.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...