Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med shoppingrunden!

 

Handlelista ser slik ut:

 

Laptop:

1x Hitachi 60GB Travelstar 2.5" 7200RPM

2x Kingston 512MB PC3200 DDR SODIMM

 

Hovedpcen:

5x Papst vifte, 58m³/time, 26 dB(A)

1x Papst vifte, 61m³/time, 23 dB(A)

1x Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 3, Sort

1x AC skjermkortkjøler,VGA Silencer NV5, r3

3x 1-2 splitt, 3-pinskabel

1x IDE-kabel, 60cm, "UV/Grønn"

1x Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM

1x Sunsway/ST Lab PCI SATA 2P, SiL3112

2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL2.5

 

Totalt: Ca 6500kr. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sårer meg b-real. Jeg vil jo bare dele alt jeg vet med andre

6702218[/snapback]

Men du skriver om meg, og jeg vil ikke at mitt navn skal brukes på den måten, rett og slett. En blogg om meg kan du gjerne lage, så lenge det ikke bryter på forumets regler så gjør det meg ingenting. Og du kan legge en link i signaturen din om bloggen så folk kan se hva du har skrevet :)
Lenke til kommentar
Du sårer meg b-real. Jeg vil jo bare dele alt jeg vet med andre

6702218[/snapback]

Men du skriver om meg, og jeg vil ikke at mitt navn skal brukes på den måten, rett og slett. En blogg om meg kan du gjerne lage, så lenge det ikke bryter på forumets regler så gjør det meg ingenting. Og du kan legge en link i signaturen din om bloggen så folk kan se hva du har skrevet :)

6702234[/snapback]

b-real bruker makt for å skjule sannheten. :p
Lenke til kommentar
b-real bruker makt for å skjule sannheten. :p

6702245[/snapback]

Hadde jeg gjort det så hadde jeg fått vedkommende til å fjerne det eller så hadde man selv fjernet det etter hvert og så bare si at det kan diskuteres nærmere på PM til man fikk diskutert og begge parter er enige hvis det er mulig :)

 

Edit, or do iI? grimwoot.gif

Lenke til kommentar
det er fra 2'ern. det er den med den tøffe krasjscenen, mens 3'ern er masse random tullinger som blir drept. tøffeste er hu dama som får 20 spikre gjennomskallen av spikerpistol.

6702209[/snapback]

 

eeeniiigg. ser så evig grøss ut. Nå sitter de på trikken. 9min igjen av filmen *skjelve*

 

looooohohohohohooool. Okai :D det der var seriøst på grensen til splatter movie. Oh well, blei jo litt underholdning, men sånn sett var det en tom film.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
ÅÅÅ FY FAEN, fikk WARN fordi jeg ikke hadde med bilde i RPP!!

 

NAZIMODS

6702268[/snapback]

 

Så er du her med capslock igjen? :p

I går whiner du om at forumet er så fullt av nazimods og ber om warn i en månede så du skal holde deg unna, også er du i SO5 dagen etter og fortsetter? :hmm:

 

Hvis du ikke liker deg her, så gå til whinerz.com eller noe. Der er det vel ingen mods... :p

Lenke til kommentar
det er fra 2'ern. det er den med den tøffe krasjscenen, mens 3'ern er masse random tullinger som blir drept. tøffeste er hu dama som får 20 spikre gjennomskallen av spikerpistol.

6702209[/snapback]

 

eeeniiigg. ser så evig grøss ut. Nå sitter de på trikken. 9min igjen av filmen *skjelve*

6702315[/snapback]

Lol? Du kødder, ikkesant? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...