Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

*dra på kondomeriet imorgen for å ruste opp*

edit. seriøst. kan noen kalkulere sjangsen for meg å få en dame i nær fremtid? Og jeg mener ikke for å få meg ligg, jeg mener for å få meg dame.

6701251[/snapback]

Antall forhold/Antall aktive år i forhold = X

Attraktive jenter i din omgangskrets/Potensielle = Y

Hvor svaret av disse to er X Y-delers sjangse for å få dame innen den neste måneden.

:p

6701300[/snapback]

Huff..brenn :p

6701309[/snapback]

AAAAH! It burns! *løpe i sirkler*

Den ligningen er ikke korrekt for fem flate øre. Jeg strøk nesten i matte i tiende. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*dra på kondomeriet imorgen for å ruste opp*

edit. seriøst. kan noen kalkulere sjangsen for meg å få en dame i nær fremtid? Og jeg mener ikke for å få meg ligg, jeg mener for å få meg dame.

6701251[/snapback]

Antall forhold/Antall aktive år i forhold = X

Attraktive jenter i din omgangskrets/Potensielle = Y

Hvor svaret av disse to er X Y-delers sjangse for å få dame innen den neste måneden.

6701300[/snapback]

Jeg fikk svaret 999999999999999999999 :tease:
Lenke til kommentar

I shall not care

since the world i left

was the world of hate

Hate and bad luck

Life in a stunlock.

bla bla bla. Nei, jeg har ikke tenkt å ta mitt liv, jarmo :) Ikke etter å ha begynt på NITH nå og sett "verden" med litt annerledes øyne. Men det er jo som vanlig, alltid par problemer igjen, og det er den evige "jakten" på Mrs.Leftfield. 2 år, masse misslykka forsøk, fortsatt på samme sted når jeg begynte "jakten". Oh well.

Lenke til kommentar
Men det er jo som vanlig, alltid par problemer igjen, og det er den evige "jakten" på Mrs.Leftfield. 2 år, masse misslykka forsøk, fortsatt på samme sted når jeg begynte "jakten". Oh well.

6701416[/snapback]

Don`t worry, be happy ! Teh time will show you..... :)

Stort sett alle menn rekker å være gift lenge nok her i livet.

Lenke til kommentar
I shall not care

since the world i left

was the world of hate

Hate and bad luck

Life in a stunlock.

bla bla bla. Nei, jeg har ikke tenkt å ta mitt liv, jarmo :) Ikke etter å ha begynt på NITH nå og sett "verden" med litt annerledes øyne. Men det er jo som vanlig, alltid par problemer igjen, og det er den evige "jakten" på Mrs.Leftfield. 2 år, masse misslykka forsøk, fortsatt på samme sted når jeg begynte "jakten". Oh well.

6701416[/snapback]

Jeg venta i...

Vent litt. Jeg venter enda. Vi er på 7 år nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...