PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Gleder meg til du skal i militæret og skal ta armhevninger på grus. Du burde bli litt mer mandig, gjøre litt vonte ting, selvom det er et ubehag akkurat der og da, men blir nettopp det stikk motsatte noen dager etterpå. Arhevninger f.eks. ta 20 på teppet nå! Om du ikke får teppe-merker i henda av det, da. 6077160[/snapback] Altså, som sagt, jeg skal ikke i noe militære enheter dersom de ikke kan garantere meg en kontorjobb. Legeattester kan fikses. Det var ca 14 grader der jeg bada da. Vil det si at du ikke bader her i Norge? Det er vel sjelden det kommer opp i sånne temp her. 6077165[/snapback] Det er riktig oppfattet, jeg bader svært sjeldent i Norge, og i såfall i godt oppvarmede, private basseng. Betalte inngangspenger på Frognerbadet en gang med klassen, men fysj, det var for kaldt, for mange mennesker(og jeg fikk litt bakteriefrykt) og i det hele tatt. Og sitte i en gressbakke kan jeg fint gjøre i haven om jeg vil ha sol, men skole er skole, og bading er bading. Jeg bader ikke i kaldt vann! LOL det betyr: "jeg trenger en jakuza-hamburger" 6077174[/snapback] Som er? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Gleder meg til du skal i militæret og skal ta armhevninger på grus. Du burde bli litt mer mandig, gjøre litt vonte ting, selvom det er et ubehag akkurat der og da, men blir nettopp det stikk motsatte noen dager etterpå. Arhevninger f.eks. ta 20 på teppet nå! Om du ikke får teppe-merker i henda av det, da. 6077160[/snapback] Altså, som sagt, jeg skal ikke i noe militære enheter dersom de ikke kan garantere meg en kontorjobb. Legeattester kan fikses. Er uansett en fordel med litt muskler på kroppen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 HAHA, JEG har siste ordet! ta imot, nestemann! 6077193[/snapback] Tro meg når jeg sier at du kanskje bør lese reglene på første siden og følge de.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Er uansett en fordel med litt muskler på kroppen. 6077204[/snapback] Er dersverre ikke alle som mener det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er uansett en fordel med litt muskler på kroppen. 6077204[/snapback] Har mer enn jeg helt liker av det. Haha Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Syns du at du har for mye muskler JoachimR? O_o Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er dersverre ikke alle som mener det 6077211[/snapback] Neinei... Er noe dritt å ikke ha noe å stille opp med uansett. Kjæresten til JokkepuZ: "JokkepuZ, kan du ta opp den hylla for meg?" JokkepuZ: "Nei, jeg er for svak. Angrer på at jeg ikke hørte på Hylo i de tider jeg satt på hw.no..." Hylo: "Jeg tenkte meg det." Kjæresten til JokkepuZ: "Okay. Da stikker jeg av med Hylo." Hylo: *Jokke på kjæresten til JokkepuZ* Har mer enn jeg helt liker av det. Haha Da er vel jeg en ekte vektløfter da? ;p Endret 10. mai 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hoho snart har du 1881 poster Hylo. "me snakkast" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hohosnart har du 1881 poster Hylo. "me snakkast" 6077238[/snapback] Gah, den er irriterende!! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hohosnart har du 1881 poster Hylo. "me snakkast" 6077238[/snapback] Gah, den er irriterende!! 6077272[/snapback] Nå er jeg ikke helt med. Hva er galt med den setningen da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Bare at den er i 1881 reklamen som gjør den irriterende. Måten den blir sagt på. Edit: og at reklamen gikk hvert andre minutt. Endret 10. mai 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Åhh, spar meg for reklame... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kjæresten til JokkepuZ: "JokkepuZ, kan du ta opp den hylla for meg?"JokkepuZ: "Nei, jeg er for svak. Angrer på at jeg ikke hørte på Hylo i de tider jeg satt på hw.no..." Hylo: "Jeg tenkte meg det." Kjæresten til JokkepuZ: "Okay. Da stikker jeg av med Hylo." Hylo: *Jokke på kjæresten til JokkepuZ* 6077232[/snapback] Neida, kjæresten til "JockepuZ" sier hverken hylla eller noe av det andre her - hun er da selvstendig. "Jeg ringte etter han utenlandske handy'en, han satt op den hyllen der". Fantastisk: Hun vet faktisk å få ting gjort. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Neida, kjæresten til "JockepuZ" sier hverken hylla eller noe av det andre her - hun er da selvstendig. "Jeg ringte etter han utenlandske handy'en, han satt op den hyllen der". Fantastisk: Hun vet faktisk å få ting gjort. 6077287[/snapback] "Og så tok vi oss en tur på badet etterpå..." Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Han handyman-typen det er snakk om finner jeg neppe med jenten min på badet. Han er så stor at det spørs om han kommer inn baderomsdøren. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article632913.ece Gud, men det er forsatt skadelig ved mer enn fjorten bokser... Jeg tror det er bra Coca Cola Light i Norge lages med splenda jeg... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Satan jeg har så lyst til å ringe pappa for å spørre om jeg kan subscribe meg opp på Gamespot, men jeg klarer ikke bestemme meg... Penger er verdifullt for han (det er jo det for alle, men dere skjønner...) dessuten vil han kanskje føle at Gamespot er noe useriøse greier og jeg tør liksom ikke ringe Hva er deres mening om dette? Eller kunne tilfeldigvis noen andre her, f.eks JoachimR sponse meg?... Koster bare 18 NOK for en måned og det er alt jeg vil ha.... Endret 10. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 JoachimR sponser ikke ting han ikke vet hva er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Originally posted by Prez!! Call a good friend that you only see on occasion and say something like "Get the fuck out of my dreamz," and hang up. Click! Don't call them back either Too much fun:p Anbefales egentlig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 JoachimR sponser ikke ting han ikke vet hva er. 6077334[/snapback] Du vet hva "Andrés fond for Andrés ve og vel" er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg