Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vegard_: We could go on all night! :w00t:

6700515[/snapback]

Let's do so, party-boy! ;)

Innbiller meg at det heter "lawn mower". Eller flytter du på plena di ofte? :p

Er ikke sikker.. Er fra en tegneseriestripe. :p

Lenke til kommentar
Knut Erik, tipset ditt funket. Nå trenger jeg ikke være redd for svart klatt på brystet  :D  :w00t:

6700549[/snapback]

GLIMRENDE! :w00t:

Nå får du bare.. ha en fin bursdag ute på byen! :) Ikke gjør noe.. jeg.. ikke ville gjort.. or something. Best of wishes.

Nå stikker jeg på butikken og handler ting til pizza! Auf wiedersehen! :)

Lenke til kommentar
Helvetes veps! Jeg var ute og hoppa på trampolinen, og plutselig kom det en veps rett bak nakken min. Jeg kvapp så jævlig at jeg satt på sprang rett mot kanten på trampolinen. Jeg gjorde et tappert forsøk på å hoppe av, men jeg snubla og føyk utfor, så jeg måtte ta meg imot med hendene. Nå sitter jeg her med forstua håndledd og vrir meg i smerte. :cry:

Når jeg tenker meg om, kunne den likesågodt få stukket meg.

6700383[/snapback]

Meget, meget eid. :)

Lenke til kommentar
Helvetes veps! Jeg var ute og hoppa på trampolinen, og plutselig kom det en veps rett bak nakken min. Jeg kvapp så jævlig at jeg satt på sprang rett mot kanten på trampolinen. Jeg gjorde et tappert forsøk på å hoppe av, men jeg snubla og føyk utfor, så jeg måtte ta meg imot med hendene. Nå sitter jeg her med forstua håndledd og vrir meg i smerte. :cry:

Når jeg tenker meg om, kunne den likesågodt få stukket meg.

6700383[/snapback]

Meget, meget eid. :)

6700655[/snapback]

Ikke gjør narr av meg! :cry:

Lenke til kommentar

idag sto jeg opp klokka 9. første gangen jeg har stått opp før halv 11 hele ferien. så har jeg gravd sand og hakka og gravd opp grus i 2 og en halv time, så en halvtimes pause, så malt garasje i 3 timer, liten pause, så malt resten av garasjen på ca 3-4 timer. verste er at det bare var visirmaling, så er 2 strøk til som tar like lang tid :cry:

Lenke til kommentar
Weeee ! Plommene er ferdige, plukka meg en hele bøtta, gjett hvem som kommer til å drite to bøtter i morgen... :p

6700814[/snapback]

Men jarmo da, jeg kan jo ikke la deg gjøre det helt alene, hvorfor ikke gi meg 1 bøtte?

6700837[/snapback]

Neida ! Du kan få den ene bøtten med dritt da, er det greit ? :p

Lenke til kommentar
Weeee ! Plommene er ferdige, plukka meg en hele bøtta, gjett hvem som kommer til å drite to bøtter i morgen... :p

6700814[/snapback]

Du får trent rompemusklene du da :)

6700906[/snapback]

Hehe ! Fare for det ja...

F**n så flott vær her nå, tror jeg skal fyre opp mine 135HK i båten snart :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...