Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvetes veps! Jeg var ute og hoppa på trampolinen, og plutselig kom det en veps rett bak nakken min. Jeg kvapp så jævlig at jeg satt på sprang rett mot kanten på trampolinen. Jeg gjorde et tappert forsøk på å hoppe av, men jeg snubla og føyk utfor, så jeg måtte ta meg imot med hendene. Nå sitter jeg her med forstua håndledd og vrir meg i smerte. :cry:

Når jeg tenker meg om, kunne den likesågodt få stukket meg.

6700383[/snapback]

Jeg quoter meg selv! :D

EDIT: Ment til Vegard, altså.

EDIT2: Og det er ikke lov til å le.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Jeg har en svart og en hvit :tease:

6700475[/snapback]

Lawnmoverman says shut up... Again! :p

@Flaringo: Oi! :O Hørtes skikkelig ille ut. God bedring, iallfall. :wee:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Helvetes veps! Jeg var ute og hoppa på trampolinen, og plutselig kom det en veps rett bak nakken min. Jeg kvapp så jævlig at jeg satt på sprang rett mot kanten på trampolinen. Jeg gjorde et tappert forsøk på å hoppe av, men jeg snubla og føyk utfor, så jeg måtte ta meg imot med hendene. Nå sitter jeg her med forstua håndledd og vrir meg i smerte. :cry:

6700383[/snapback]

Det er noe av det flaueste jeg har lest. Du kunne like godt hoppet opp på en krakk fordi du så en mus, falt av og blitt lam fra livet og ned.

Lenke til kommentar

6700383[/snapback]

Det er noe av det flaueste jeg har lest. Du kunne like godt hoppet opp på en krakk fordi du så en mus, falt av og blitt lam fra livet og ned.

6700514[/snapback]

Er da ikke min feil at jeg har vepsefobi. Dessuten var det med at jeg snublet et uhell. :mad:

EDIT: Du er ikke noe snill. :cry:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...