Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi. :wee:

BLe ganske "Wtf" da Tomat-Ulf plutselig kom inn, så på meg, gikk bort til meg og sa "Vegard?"...

6699539[/snapback]

Hvorfor sa han ikke "Vegard_ ?" :p

6699593[/snapback]

Litt vanskelig å uttale. Dessuten er det jo bare jeg som er kjent som "Vegard" i OT-baren. Andre Vegard'er (faktisk riktig med apostrof der) heter vegis, vegardostrem og slikt.

Lenke til kommentar

BLe ganske "Wtf" da Tomat-Ulf plutselig kom inn, så på meg, gikk bort til meg og sa "Vegard?"...

6699539[/snapback]

Hvorfor sa han ikke "Vegard_ ?" :p

6699593[/snapback]

Litt vanskelig å uttale. Dessuten er det jo bare jeg som er kjent som "Vegard" i OT-baren. Andre Vegard'er (faktisk riktig med apostrof der) heter vegis, vegardostrem og slikt.

6699604[/snapback]

Vegard understrek? Hei!

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf var innom meg og Hylo når vi rigget på tirsdag. :wee:

6699529[/snapback]

Yessda. Nå skal scenen brukes til pakistanerfestivalen. Men det var absolutt en fet scene. Tre skjermer og greier. Og røykmaskiner. :wee:

6699539[/snapback]

:wee: Jeg ble ganske "Wtf" da jeg så deg også. Men jeg følte at jeg måtte hilse på. Begynner nervene å bli bra igjen nå?

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf var innom meg og Hylo når vi rigget på tirsdag. :wee:

6699529[/snapback]

Yessda. Nå skal scenen brukes til pakistanerfestivalen. Men det var absolutt en fet scene. Tre skjermer og greier. Og røykmaskiner. :wee:

6699652[/snapback]

Scena ble dritbra.

Her er scena etter dag 2. Forbanna digert. :D

Lenke til kommentar
:wee: Jeg ble ganske "Wtf" da jeg så deg også. Men jeg følte at jeg måtte hilse på. Begynner nervene å bli bra igjen nå?

6699652[/snapback]

Hvordan kjente du meg igjen, egentlig? LIkner ikke særlig på RPP-bildene av meg nå. Fett, halvlangt hår og tørre øyne..

Nervene er ikke helt på plass ennå. Intimgrensa mi er fem meter nå. Dumt at det pleier å være litt trangt på bussen...

Lenke til kommentar
Hvordan kjente du meg igjen, egentlig? LIkner ikke særlig på RPP-bildene av meg nå. Fett, halvlangt hår og tørre øyne..

Nervene er ikke helt på plass ennå. Intimgrensa mi er fem meter nå. Dumt at det pleier å være litt trangt på bussen...

6699688[/snapback]

Var nok RPP sin skyld.

Sorry for at jeg brøt intimgrensen din. Men nå kan du i hvertfall skryte til vennene dine at du har vært bortpå selveste meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...