Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, stakk innom chat.no for moroskyld, og på 2 minutter fikk jeg adda på msn en jente på min alder  :thumbup:

 

De kaller det "skills"

 

EDIT: Hmmm....

6697951[/snapback]

 

Mannen skal ha nærmet seg jentene med hyggelige meldinger, men ble gradvis mer truende. Han skal blant annet ha skrevet at han skulle ødelegge ofrenes datamaskiner med et virus om de ikke gjorde som han sa. Viruset skulle angivelig fungere selv om jentene skrudde av pcen og dro ut kontakten.

Så krevde chatteren at jentene utførte svært nedverdigende sexhandlinger foran webkameraet. Jentene har i etterkant anmeldt saken.

 

Er det bare jeg som har vanskelig for å tro at det finnes 14 år gamle jenter som er såpass uvitende at de lar seg true av dette? Jeg tviler på at jenter utfører nedverdigende sexhandlinger av frykt for at datamaskinen skulle bli ødelagt.

 

Edit: Greit nok, fredrikrb hadde nok fort latt plaggene falle om han fryktet for pc'ens helse...

Lenke til kommentar
Haha, stakk innom chat.no for moroskyld, og på 2 minutter fikk jeg adda på msn en jente på min alder  :thumbup:

 

De kaller det "skills"

6697951[/snapback]

Wow, hvordan fikk du til det? Noe av det vanskeligste som finnes, jo. :ohmy:

6697962[/snapback]

Guide til å få damer på din msn:

 

Vorpal: Add meg ***@*****.***

Jente: ktnx

 

Easy!

Lenke til kommentar
Haha, stakk innom chat.no for moroskyld, og på 2 minutter fikk jeg adda på msn en jente på min alder  :thumbup:

 

De kaller det "skills"

 

EDIT: Hmmm....

6697951[/snapback]

 

 

Lall. Nabber går på chat.no. :p

 

 

Lurer på om jeg skal orke å dra på den festivalen i kveld. Må dra to timer for å være der i noen timer, så to timer tilbake. =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...