Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaaa?....=P hva var så !? med det :p

6696883[/snapback]

Det faktum at han laster ned 10 megabyte, altså en ganske stor mp3-fil i sekundet? ;)

Det er jo rimelig fort. Med en slik fart burde det altså ta 70 sekunder, eller 1 minutt og 10 sekunder, å laste ned en 700 mb fil, f.eks en film. Ganske rått! :w00t:

Lenke til kommentar
jeg lurer på hva du plutselig har imot meg nå. gjelder zeromac og.

bare en begynner følger nesten alle sammen på med flaming og alt annet jævelskap.. blir nesten for latterlig. faktisk er det jeg som forlater dere nå! (gjelder dere som bare sier dritt)

6696425[/snapback]

Tenkte ikke på deg, nei. Selv om du fortjener drittunge-kommentarene du óg.

Lenke til kommentar
10MB/s betyr 80Mbit, hvis jeg ikke tar feil. Jeg sitter selv på 100Mbit, sammen med de fleste andre som er knyttet opp til NTNUs nett. Ikke direkte uvanlig, men direkte herlig.

6696952[/snapback]

Har du låst UDP og er connectable i BitTorrent? Isåfall er det fantastisk. Jeg så at en torrent hadde 1 seeder og 132 leechers, hvor alle var på 99.88%, så jeg tenkte, nå kan jeg sette en fin fartsrekord ;)

Lenke til kommentar
10MB/s betyr 80Mbit, hvis jeg ikke tar feil. Jeg sitter selv på 100Mbit, sammen med de fleste andre som er knyttet opp til NTNUs nett. Ikke direkte uvanlig, men direkte herlig.

6696952[/snapback]

Har du låst UDP og er connectable i BitTorrent? Isåfall er det fantastisk. Jeg så at en torrent hadde 1 seeder og 132 leechers, hvor alle var på 99.88%, så jeg tenkte, nå kan jeg sette en fin fartsrekord ;)

6696957[/snapback]

Jeg må få et ord med nettverksansvarlig på bygget, men han har fastslått 10GB inn/ut-grense, så det er ikke fritt fram.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...