Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

det har ikke jeg :roll:

6695925[/snapback]

Åssen går det med huset, eller nærmare sagt med rester av huset... :whistle:

6695944[/snapback]

Går ikke så verst. var jo i avhør. regner med å få ca 5k i erstatningskrav og mellom 5 og 10k i bot. mens 3 av dem andre får tilsammen ca 800.000 i erstatning sannsynligvis. Har ordna opp med han som det var hos, men naboen skulle drepe dem som var inne hos han.

Ellers føler jeg meg dømt av mediene og alle maser om det på msn. hehe.

heldigvis slipper jeg billig unna siden jeg stakk når det tok av, at jeg meldte meg så fort som mulig og er under 18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har ikke jeg :roll:

6695925[/snapback]

Åssen går det med huset, eller nærmare sagt med rester av huset... :whistle:

6695944[/snapback]

Går ikke så verst. var jo i avhør. regner med å få ca 5k i erstatningskrav og mellom 5 og 10k i bot. mens 3 av dem andre får tilsammen ca 800.000 i erstatning sannsynligvis. Har ordna opp med han som det var hos, men naboen skulle drepe dem som var inne hos han.

Ellers føler jeg meg dømt av mediene og alle maser om det på msn. hehe.

heldigvis slipper jeg billig unna siden jeg stakk når det tok av, at jeg meldte meg så fort som mulig og er under 18

6695978[/snapback]

Fortelle?

Lenke til kommentar

Er Whienerz nede?

Får bare dette opp

HTTP/1.1 200 OK Date: Thu, 17 Aug 2006 21:24:40 GMT Server: Apache X-Powered-By: PHP/5.1.4 Connection: close Transfer-Encoding: chunked Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1

OK

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...