Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jajaja bort og taksere skaden vel.. Typisk at slikt MÅ hende..

6692026[/snapback]

Greid å mose bilen?

6692047[/snapback]

En syklist som klaarrte det. Drita full, smalt rett inn i bilen i et kryss. Politiet kom og var litt stress med skademelding og slikt. tar litt tid for en full kar og fylle ut.. Men det var hans skyld da. Så lenge han lever er det greit for meg :)

Men like før jeg skulle dra da, politiet bare " men du, en ting til, bilen din er begjært avskilta"

Meeen de lot meg kjøre, men jeg tror jeg skal bestille time til godkjenning nå ja. LITT seint ute :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredrik 5 år: Moren min har noe som heter nerver, hun. Hun får det av meg. Du går meg på nervene sier hun selv om jeg står helt stille.

Anne 5 år: Jeg synes guttetisser ser ut som varme pølser jeg... også dingler dem så fælt atte... hit og dit. Jeg er sikker på at de henger fast i busker og kratt.

Annikken 5 år: Barnehage er et slags fjøs for allslags barn.

Åh, jeg elsker småbarn <3

Lenke til kommentar
Fredrik 5 år: Moren min har noe som heter nerver, hun. Hun får det av meg. Du går meg på nervene sier hun selv om jeg står helt stille.

Anne 5 år: Jeg synes guttetisser ser ut som varme pølser jeg... også dingler dem så fælt atte... hit og dit. Jeg er sikker på at de henger fast i busker og kratt.

Annikken 5 år: Barnehage er et slags fjøs for allslags barn.

Åh, jeg elsker småbarn <3

6692290[/snapback]

Ja enig!

En gutt på 6 år: Lytt til hjernen din, den har mye informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...