Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, btw; hadde den drømmen i natt, ble tilbudt en moderatorjobb og jeg husker det siste avsnittet like godt enda :wee: Husker også at PMn ble sendt 10:52 og at jeg leste den 10:54. Han som sendte tilbudet til meg er forresten en mod/admin/forumstyremann jeg ikke liker så godt. (=x2)

Det siste avsnittet var som følger:

x moderator ønsker deg som kompanjong i moderatorflokken. x Vil veldig gjerne at du feirer dette tilbudet ved å akkseptere, et tilbud jeg ikke syns du fortjener.

Hilsen x2

Lenke til kommentar

@svamp: Jeg har det bare bra, men jeg ble litt skuffet når jeg ikke mottok noen PM om moderatorjobb klokken 10:52 i dag :p (les om drømmen på forrige side)

Ellers hadde min mor fødselsdag i går og jeg kunne ikke nekte henne å se noe hun skulle se fra 21:00 til 21:30, dermed fikk jeg ikke med meg målene i kampen mellom Brasil og Norge som jeg så gjerne ville få med meg på direkten!

Lenke til kommentar
Jarmo: Wow. Hvorfor flytta du til Norge da?  :dontgetit:

6691479[/snapback]

Fant meg ei norsk jenta ;)

6691488[/snapback]

Hva heter hun? Diskusjon.no? :wee:

6691520[/snapback]

:lol: :lol:

Jeg ler meg ihjel.

Anyway. Ny klasse, ny skole, nye jenter. Èn jente skilte seg ut. Hoho. Gleder meg til imorgen.

Lenke til kommentar
Vegard_: det er fordi jeg er en ninja.. pluss, du aner sikkert ei åssn jeg ser ut. :wee:

Så deg bare i forbifarta mens jeg tittet på noen jakker. Skulle til å si JAHEI DU PÅ HW? men.. uhm.. jeg gjorde da ikke det. ;)

6691147[/snapback]

Har ikke peiling på hvordan du ser ut, hvor gammel du er eller hvor du bor, nei.

Du kunne jo dulta borti meg og sagt "OT-baren ftw!" dytta meg bort og løpt.

6691157[/snapback]

Det skal jeg gjøre neste gang jeg ser noen fra hw.

God morgen! :)

Jeg har vondt. :(

6691533[/snapback]

Morgen, ta deg en pille ---------------> :)

6691549[/snapback]

ehm, jeg fikk litt vondt i foten jeg, *tar 4 piller* Takk jarmo :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...