Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yaarrh!

Vegard_, bor du i Oslo? Synes jeg så en som var utrolig lik deg igår. :wee:

Iallefall, idag skal jeg til .. uhm.. Lillestrøm entur tror jeg.. senere.

:fun:

6691092[/snapback]

Jeg bor i Oslo, ja. :) Jobber inni sentrum for tiden, så er en del i byen og vandrer.

Hvor så du en som likna?

Lenke til kommentar
Vegard_, var du på Oslo City igår? :wee: Ca rundt.. uhm.. 17:00 - 18:00 ?

6691123[/snapback]

Ja, i selskap med min jevngamle, langhårede bror og en liten japsegutt med briller. :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Ja, i selskap med min jevngamle, langhårede bror og en liten japsegutt briller. :p

6691127[/snapback]

HA! Jeg så deg.. så.. uhm.. så det så!

:love:

6691133[/snapback]

Haha, må ha sett skikkelig sliten ut. :p

Jeg så derimot ikke deg.

Lenke til kommentar
Vegard_: det er fordi jeg er en ninja.. pluss, du aner sikkert ei åssn jeg ser ut. :wee:

Så deg bare i forbifarta mens jeg tittet på noen jakker. Skulle til å si JAHEI DU PÅ HW? men.. uhm.. jeg gjorde da ikke det. ;)

6691147[/snapback]

Har ikke peiling på hvordan du ser ut, hvor gammel du er eller hvor du bor, nei.

Du kunne jo dulta borti meg og sagt "OT-baren ftw!" dytta meg bort og løpt.

Lenke til kommentar
Well, I could.. gjør det nestegang jeg ser deg. ;) om det blir før.. uhm.. søndag.

STAY TUNED

6691171[/snapback]

O.o Hvis du er i byen i dag, er det jo ikke usannsynlig å støte på meg på Oslo S eller noe slikt. :fun:

Lenke til kommentar
Postmannen kom på døra med pakken i dag, men hadde ikke nok penger til å betale. Skjønner ikke hvorfor de tok den med. Hvem går rundt med 13 000,- liksom?

Så egentlig får jeg ikke til å hente ut pakken før i morgen. Jeg sa at pappa skulle ta ut penger i dag, og spurte postmannen om han ikke kunne komme tilbake litt senere. Men han sa at pappa kunne komme ned til terminalen før klokken 4.

Jeg bør få dataen i dag, skal på LAN.

6691202[/snapback]

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...