Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at noen orker å stresse med alt mopedstyret. Jeez. Få deg en sånn hendig politiknapp da vel. :)

6690142[/snapback]

Hva hjelper det? Han ser jo at jeg har effektanlegg om han stopper meg.

Politiknapp hjelper egentlig ikke veldig mye om du har ett godt snylig effektanlegg.

Lenke til kommentar
Nope. Har rigget scenen på rådhusplassen. :wee:

6689724[/snapback]

Jeg syns jeg så den der i dag også. Skal dere ned en annen dag og ta den ned?

6689730[/snapback]

Den står fram til søndag. Da er det nedrigg.

Når jeg dro halv ni i dag, etter 11 timer på tirsdag og 10 timer på onsdag, var vi halvferdige med lysene. :p

6689743[/snapback]

Skal vi være med å ta det ned og? Eller? :p Det er jo frivillig men..

Og fader jeg er sliten nå, like mange timer (4 timer mer i dag) som Marley, helt skutt.

Blir digg å finne senga og vite at man kan sove lenge i morgen :)

Btw, lys/lyd som er der, det er heftige greier.

Lenke til kommentar

Jeg kom hjem fra en vanlig, forutsigbar stund med vennene mine. Samme driten som skjer. Noen som begynner å småkjekle, noen som prater bare masse kødd, og alle gjør det vi alltid gjør når vi er sammen. Ender opp ganske så kjedelig :/

Vi kan ikke være så mange sammen hele tida. Får heller være sammen med noen av dem av gangen. Mye enklere å tilpasse alles behov da.

Koser meg forresten med Ryan Adams på øra, og vil chatte med noen som selvfølgelig ikke er pålogga msn, for jeg vil iallfall ikke sove!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at noen orker å stresse med alt mopedstyret. Jeez. Få deg en sånn hendig politiknapp da vel. :)

6690142[/snapback]

Hva hjelper det? Han ser jo at jeg har effektanlegg om han stopper meg.

Politiknapp hjelper egentlig ikke veldig mye om du har ett godt snylig effektanlegg.

6690146[/snapback]

Eneste løsning er vel å ikke være mopedtulling (eller hur, fredrik?). Bråkete drittmaskiner som går jævlig trege. Hvem sa at 16-åringer skulle få kjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...