Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Frichassé er ikke akkurat verdens søteste gutt. Men han duger. Litt sånn som Windows Live Messenger, altså. 6688831[/snapback] og du bruker windows live messenger? 6688841[/snapback] Du aner ikke hva jeg bruker Jonas til 6688845[/snapback] har en følelse av at jeg heller ikke vil vite det Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 En ganske essensiell. Jeg mister sikkert halvparten av kontaktene mine. Du mister 'sikkert'? Er du sikker eller ikke? Det var ikke mange feil du kunne ramse opp heller... 6688843[/snapback] Det jeg mente med "sikkert", var at jeg mister kanskje halvparten, eller ca. halvparten. Men jeg kunne nok uttrykt meg litt bedre. Ikke mange feil nei, men jeg vil påstå at den feilen er nok til å ikke bruke den. Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Vanessa Carlton(!!), Madonna, og Evanna Lynch har bursdag i dag! Hurra for dem! 6688760[/snapback] Hvem bryr seg? 6688849[/snapback] VC er super, og Evanna Lynch er sikkert en flink skuespiller. Hun skal jo spille en kjempekul rolle! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Du aner ikke hva jeg bruker Jonas til 6688845[/snapback] Hysj! Ikke si det! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Nei, men den klikker masse, noe min MSN 7,5 ikke gjør Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg argumenterer for MSN, det er jo delvis patetisk, hele det konseptet. 6688810[/snapback] At folk fra hele verden kan kommunisere med hverandre, ser ikke jeg på som et patetisk konsept. De har dog gjordt en ganske fjortissaktig vri med den. Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det som er patetisk og tragisk etc. er at hvis det utvikler seg i den retningen det gjør i mange miljøer i dag, ender det opp med at folk sitter på MSN og snakker med vennene sine, i stedet for å faktisk være med dem. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det jeg mente med "sikkert", var at jeg mister kanskje halvparten, eller ca. halvparten. Men jeg kunne nok uttrykt meg litt bedre. Ikke mange feil nei, men jeg vil påstå at den feilen er nok til å ikke bruke den. Dude, wtf? Du mister kanskje halvparten? Er en 'kanskje' nok til at du ikke vil prøve den nye? Du vet at du kan ta backup av alle kontaktene dine? Skjønner ikke hvorfor du ikke tar backup og installerer msn 8, for å se om du faktisk mister halvparten eller whatever. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det som er patetisk og tragisk etc. er at hvis det utvikler seg i den retningen det gjør i mange miljøer i dag, ender det opp med at folk sitter på MSN og snakker med vennene sine, i stedet for å faktisk være med dem. 6688884[/snapback] er det? patetisk pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Ja jeg har medlidenhet for sånne folk, så derfor syns jeg patetisk var passende å bruke, hvis det var derfor du quotet den patetisk-forklaringen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Vi er alle lykkelige patetiske mennesker Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg hater å ha sånn pepperkorn i tenna når en prater med pene gutter. Hvorfor sa ingen ifra? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Grunnen var nok fordi du brukte 'patetisk' som om det betydde det samme som det engelske ordet 'pathetic'. Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Come to think of it, hvem er jeg til å dømme mennsker, hvem er jeg til å si at de er patetiske eller ikke? Æsj, jeg tar tilbake de greiene, så slem jeg var nå. Jeg har ingen rett til å si noe sånt. Beklager. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det som er patetisk og tragisk etc. er at hvis det utvikler seg i den retningen det gjør i mange miljøer i dag, ender det opp med at folk sitter på MSN og snakker med vennene sine, i stedet for å faktisk være med dem. 6688884[/snapback] er det? 6688895[/snapback] Nei. Jeg og Frichassé var 900meter fra hverandre i en uke, og vi snakket kun sammen på msn. Det var koselig. Jeg følte ikke for å se ham i RL, for han ser slik ut Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det jeg mente med "sikkert", var at jeg mister kanskje halvparten, eller ca. halvparten. Men jeg kunne nok uttrykt meg litt bedre. Ikke mange feil nei, men jeg vil påstå at den feilen er nok til å ikke bruke den. Dude, wtf? Du mister kanskje halvparten? Er en 'kanskje' nok til at du ikke vil prøve den nye? Du vet at du kan ta backup av alle kontaktene dine? Skjønner ikke hvorfor du ikke tar backup og installerer msn 8, for å se om du faktisk mister halvparten eller whatever. 6688885[/snapback] Jeg mister ca. halvparten av kontaktene, altså de vises ikke. Har prøvd WLM, men jeg vil gjerne at alle i kontaktlisten min vises. Jeg vet at det ikke er bare meg som har dette problemet. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Du tørte ikke å møte Frichassé, Fisker?.. det du mener Endret 16. august 2006 av demille Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Du tørte ikke å møte Frichassè, Fisker?.. det du mener 6688960[/snapback] Ikke mobb stakkaren da. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Har kommet en del kjekke spillere på det norske landslaget nå ass 6688438[/snapback] ØYH! hva med meg da? Faen meg trøtt etter sykkelturen. Helt sjukt hva 1 år med WoW gaming kan gjøre med kroppen. Jeeeez Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) ja... hva med deg Endret 16. august 2006 av demille Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har kommet en del kjekke spillere på det norske landslaget nå ass ØYH! hva med meg da? ja... hva med deg edit: akkutt redning av quote codes. Endret 16. august 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg