Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ganske essensiell.

Jeg mister sikkert halvparten av kontaktene mine.

Du mister 'sikkert'? Er du sikker eller ikke? Det var ikke mange feil du kunne ramse opp heller...

6688843[/snapback]

Det jeg mente med "sikkert", var at jeg mister kanskje halvparten, eller ca. halvparten.

Men jeg kunne nok uttrykt meg litt bedre. ;)

Ikke mange feil nei, men jeg vil påstå at den feilen er nok til å ikke bruke den. ;)

Lenke til kommentar
Nei, men den klikker masse, noe min MSN 7,5 ikke gjør :p Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg argumenterer for MSN, det er jo delvis patetisk, hele det konseptet.

6688810[/snapback]

At folk fra hele verden kan kommunisere med hverandre, ser ikke jeg på som et patetisk konsept. De har dog gjordt en ganske fjortissaktig vri med den.

Lenke til kommentar
Det jeg mente med "sikkert", var at jeg mister kanskje halvparten, eller ca. halvparten.

Ikke mange feil nei, men jeg vil påstå at den feilen er nok til å ikke bruke den. ;)

Dude, wtf? Du mister kanskje halvparten? Er en 'kanskje' nok til at du ikke vil prøve den nye? Du vet at du kan ta backup av alle kontaktene dine? Skjønner ikke hvorfor du ikke tar backup og installerer msn 8, for å se om du faktisk mister halvparten eller whatever.

Lenke til kommentar
Det som er patetisk og tragisk etc. er at hvis det utvikler seg i den retningen det gjør i mange miljøer i dag, ender det opp med at folk sitter på MSN og snakker med vennene sine, i stedet for å faktisk være med dem.

6688884[/snapback]

er det?

patetisk pate'tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn
Lenke til kommentar
Det som er patetisk og tragisk etc. er at hvis det utvikler seg i den retningen det gjør i mange miljøer i dag, ender det opp med at folk sitter på MSN og snakker med vennene sine, i stedet for å faktisk være med dem.

6688884[/snapback]

er det?

6688895[/snapback]

Nei. Jeg og Frichassé var 900meter fra hverandre i en uke, og vi snakket kun sammen på msn. Det var koselig. Jeg følte ikke for å se ham i RL, for han ser slik ut

:thumbs:

Lenke til kommentar

Dude, wtf? Du mister kanskje halvparten? Er en 'kanskje' nok til at du ikke vil prøve den nye? Du vet at du kan ta backup av alle kontaktene dine? Skjønner ikke hvorfor du ikke tar backup og installerer msn 8, for å se om du faktisk mister halvparten eller whatever.

6688885[/snapback]

Jeg mister ca. halvparten av kontaktene, altså de vises ikke. Har prøvd WLM, men jeg vil gjerne at alle i kontaktlisten min vises. Jeg vet at det ikke er bare meg som har dette problemet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...