Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg jammen jeg må ha ny mobil, denne så ut som den kunne være en fin hverdagsmobil:

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article633335.ece

6076268[/snapback]

Ehm, bor ikke du på vest-kanten?

Den koster jo bare 2.800 kroner, og den er ikke rosa.

6076296[/snapback]

Nokia 8800 er litt i største laget for trening og litt for "oppsiktsvekkende/oppmerksomhetskrevende" til å kunne brukes overalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg jammen jeg må ha ny mobil, denne så ut som den kunne være en fin hverdagsmobil:

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article633335.ece

6076268[/snapback]

Ehm, bor ikke du på vest-kanten?

Den koster jo bare 2.800 kroner, og den er ikke rosa.

6076296[/snapback]

Nokia 8800 er litt i største laget for trening og litt for "oppsiktsvekkende/oppmerksomhetskrevende" til å kunne brukes overalt.

6076322[/snapback]

Ja herregud, tenk hvis du hadde fått en samtale på t-banen, og 8800 er jo selvsagt i gull.

Lenke til kommentar
ægh, fikk brev i dag:

God dag, soldat!

Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer.

Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte.

:hmm:

6076172[/snapback]

Seriøst?! Skriver de "god dag, soldat!"? Den dagen jeg får noe sånt i postkassen min vil jeg bli mektig fornærmet. Men nå har du også valgt det frivillig, eller?

6076304[/snapback]

Frivillig og frivillig, militæret er vel nesten tvang, med mindre man vil jobbe i sivil-tjeneste til luselønn.

Fant forresten ut at jeg skal til en plass kalt "Heggelia" ved Bardufoss..

Den lille sirkelen viser omtrent hvor jeg bor, og de andre sirkelene viser hvor jeg skal...

norge3bi.gif

:ermm:

Lenke til kommentar
ægh, fikk brev i dag:

God dag, soldat!

Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer.

Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte.

:hmm:

6076172[/snapback]

Seriøst?! Skriver de "god dag, soldat!"? Den dagen jeg får noe sånt i postkassen min vil jeg bli mektig fornærmet. Men nå har du også valgt det frivillig, eller?

6076304[/snapback]

Er ikke noe å gjøre med det gitt. Nekter man så er det fengsel. mompen du skal på samme sted som vennene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...