b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Enkelte ganger er jeg glad for at vi har et så godt utvalg av smilefjes her på forumet, for da kan jeg beskrive tankene mine rundt det du sier svært enkelt: 6075965[/snapback] Stakars..ikke lett når andre har rett Endret 10. mai 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Lurte på om jeg kanskje skulle skifte nick kanskje Newt64 kommer snart.. new & improved, more annoying than ever! 6075856[/snapback] Come one..hold dere da til aliaset dere bruker og bytt ikke nick annen hver dag.. 6075883[/snapback] Hmm, fikk lyst til og bytte nick, har tilogmed bookmarka https://www.diskusjon.no/?automodule=changename. Kanskje noe som 4| 5\/ndy Al Bundy, kunne sikkert gjort det bedre, men hadde blitt så tungvindt når jeg skulle logge inn på en data jeg ikke har vært på, eller på skolen. np: Satyricon - Fuel For Hatred Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Enkelte ganger er jeg glad for at vi har et så godt utvalg av smilefjes her på forumet, for da kan jeg beskrive tankene mine rundt det du sier svært enkelt: 6075965[/snapback] Stakars..ikke lett når andre har rett 6076010[/snapback] Sant, men det er veldig lett når det er deg vi snakker om. (Tolk det som du vil. ^^) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Come one..hold dere da til aliaset dere bruker og bytt ikke nick annen hver dag.. 6075883[/snapback] Du har da byttet nick du også. 6075900[/snapback] 2 ganger? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Da er vi to.Kom deg til Karmsund! Nydelig skule, med hyggelige lærere. Bare synd at jeg skal vekk derfra til nesteår. Awww... Hadde vært gøy å gå på skole med noen fra HW.no. Hehe.. Maritime fag ser litt artig ut da. 6075969[/snapback] Hehe, det ser ut som det er artig. Selv går jeg GK Mekaniske fag der. Flytter til Os vgs neste år. Siden vi er inne på temaet navnebytte, så kjører jeg en ny undersøkelse.Bør jeg bytte brukernavn fra det nåværende fargoth, til Fargoth, eller skal jeg beholde brukernavnet mitt slik jeg alltid har hatt det? Bytter dersom 60% eller mer ønsker forandring. 6075993[/snapback] Fargoth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Sant, men det er veldig lett når det er deg vi snakker om. (Tolk det som du vil. ^^) 6076028[/snapback] Huff...Skal ut å ri på hest i dag jeg av alle ting. Skal glede en venninne av meg som har mast på meg lenge Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hallo, "fargoth" med liten forbokstav er jo en stor del av sjarmen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hallo, "fargoth" med liten forbokstav er jo en stor del av sjarmen. 6076082[/snapback] Må vel si meg enig i det egentlig. Men smaken er som baken, noen liker dem ung, andre gammel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Nå som jeg er alene, så benytter jeg sjansen til og spille Bass Hunter - Botten anna så høyt som dette dritt-anlegget klarer. EDIT: hvis noen hører sangen og ser en fyr danse i vinduene, vennligst overse det, og ikke ta bilder. Endret 10. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå som jeg er alene, så benytter jeg sjansen til og spille Bass Hunter - Botten anna så høyt som dette dritt-anlegget klarer. EDIT: hvis noen hører sangen og ser en fyr danse i vinduene, vennligst overse det, og ikke ta bilder. Det er ikke det du skal benytte tiden din til når du er alene... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå som jeg er alene, så benytter jeg sjansen til og spille Bass Hunter - Botten anna så høyt som dette dritt-anlegget klarer. EDIT: hvis noen hører sangen og ser en fyr danse i vinduene, vennligst overse det, og ikke ta bilder. Det er ikke det du skal benytte tiden din til når du er alene... 6076147[/snapback] Hva skal jeg gjøre da? Kjøre kjøttheisen? Lette på trykket? Tilbringe noe tid med Frøken høyre? osv osv. Nei vettu hva, er ikke kåt. Så jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ægh, fikk brev i dag: God dag, soldat! Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer. Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ægh, fikk brev i dag: God dag, soldat! Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer. Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte. 6076172[/snapback] Neæhæh, eid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer.Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte. 6076172[/snapback] Vær glad du, er lite springing i skauen. Sikkert en knall førstegangstjeneste det der Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Satser på at det blir artig, men må gjennom lærlingtiden først Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå tror jeg jammen jeg må ha ny mobil, denne så ut som den kunne være en fin hverdagsmobil: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article633335.ece Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ægh, fikk brev i dag: God dag, soldat! Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer. Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte. 6076172[/snapback] Kjenner to som skal på samme sted. Får kose deg mens jeg sitter alene på Skjold leir. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå tror jeg jammen jeg må ha ny mobil, denne så ut som den kunne være en fin hverdagsmobil: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article633335.ece 6076268[/snapback] Ehm, bor ikke du på vest-kanten? Den koster jo bare 2.800 kroner, og den er ikke rosa. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ægh, fikk brev i dag: God dag, soldat! Du er innkalt til førstegangstjeneste i Sambandsbataljonen og vi ser frem til at du kommer. Vår oppgave er å etablere, drifte og operere kommandoplasser og radio/telekommunikasjon mellom avdelinger, slik at operasjonene kan ledes på en effektiv måte. 6076172[/snapback] Seriøst?! Skriver de "god dag, soldat!"? Den dagen jeg får noe sånt i postkassen min vil jeg bli mektig fornærmet. Men nå har du også valgt det frivillig, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg