Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillt i snart 7 år, orker rett og slett ikke mer, mistet lysten rett og slett.

6682032[/snapback]

Hmm. Det hørtes ikke ikke bra ut. Hva skal du da fylle opp fritiden din med? :)

6682040[/snapback]

 

Loke rundt:p Nei jeg vet ikke helt, 1 år på VGS, forventer en del lekser og pes, så da vil jeg heller utnytte fritiden min.

Lenke til kommentar
Hihi. jeg passer ikke mye på hu. er bare litt morro å leike storebror på forumet. sånn egentlig så spiller det nada rolle for meg hva søstern driver med...

Men ville du virkelig humpa bertil(nick) hvis det er sånn å forstå. for da må jeg gå å spy...

6681669[/snapback]

 

 

Tja.. Si det..

 

 

Første gang skal gjøres og glemmes

6681766[/snapback]

 

Hehe, jeg husker ei som mente at bertil er det styggeste og ekleste ever. Og at han bare kunen holde seg unna. Menmen. pul i vei.

6682043[/snapback]

 

En ting.. Hvorfor får han seg damer, og ikke du? Og ja, han er en ekkel gris.

Lenke til kommentar
Spillt i snart 7 år, orker rett og slett ikke mer, mistet lysten rett og slett.

6682032[/snapback]

Jeg er egentlig med på fotballaget, men jeg trener sjelden.

 

Treneren er altfor seriøs, og kunne ikke underholdt noen som hadde hatt i seg altfor mye lystgass. Han får oss på treninger klokka 12 på lørdager, fire treninger i uka og ligndende. På cuper er det helt seriøst, ikke gøy ...

Jeg ser rett og slett ikke frem til treninger, og har ingen motivasjon.

 

Derfor spiller jeg bare for gøy. :)

Lenke til kommentar
Spillt i snart 7 år, orker rett og slett ikke mer, mistet lysten rett og slett.

6682032[/snapback]

Jeg er egentlig med på fotballaget, men jeg trener sjelden.

 

Treneren er altfor seriøs, og kunne ikke underholdt noen som hadde hatt i seg altfor mye lystgass. Han får oss på treninger klokka 12 på lørdager, fire treninger i uka og ligndende. På cuper er det helt seriøst, ikke gøy ...

Jeg ser rett og slett ikke frem til treninger, og har ingen motivasjon.

 

Derfor spiller jeg bare for gøy. :)

6682158[/snapback]

 

Ja, da ser jeg ikke bort ifra at det kan bli kjedelig. Ifjor trente vi 6 ganger i uka, uten at jeg syntes det ble kjedelig eller for mye. Treneren vi hadde da var konge, og en enormt god trener.

Men, det er viktig at det skal være gøy å spille, ellers er litt av poenget borte.

Lenke til kommentar
Ja, da ser jeg ikke bort ifra at det kan bli kjedelig. Ifjor trente vi 6 ganger i uka, uten at jeg syntes det ble kjedelig eller for mye. Treneren vi hadde da var konge, og en enormt god trener.

Men, det er viktig at det skal være gøy å spille, ellers er litt av poenget borte.

6682176[/snapback]

Det er rett og slett poenget. Trivsel og motivasjon. Rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne på en annen VGS enn året før da, det er skummelt ;o

 

særlig da jeg kommer 3 dager etter de andre :S

6682170[/snapback]

mm..den er verre, men du virker utadvendt og alt så det burde ikke være noe stress for deg å bli kjent med folk. Spiller fotball også joh.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Jeg skal begynne på en annen VGS enn året før da, det er skummelt ;o

 

særlig da jeg kommer 3 dager etter de andre :S

6682170[/snapback]

mm..den er verre, men du virker utadvendt og alt så det burde ikke være noe stress for deg å bli kjent med folk. Spiller fotball også joh.

6682234[/snapback]

 

 

Spiller både fotball og håndball.. Men alle de er eldre enn meg, så jeg kommer ikke i klasse med noen :p

 

Men, skal da overleve!

Lenke til kommentar
Jeg blir å dø. Gymlæreren min hater meg. Lyser forakt av øynene hennes når hun ser på meg. Latteren og pekingen hjelper ikke mye på inntrykket av henne heller.

 

Håper hun snubler og dør.

6682306[/snapback]

 

 

En gymlærer på skolen havnet i en ulykke i januar.. Nå sitter hun i en seng på sykehjemmet jeg klippet gress osv. på..

 

Sier ikke et pip, bare sitter stille med hodet på skakke og stirrer på meg..

Det er skummelt, selv om hun ikke kan noe for det.

 

:S

Lenke til kommentar
Jeg blir å dø. Gymlæreren min hater meg. Lyser forakt av øynene hennes når hun ser på meg. Latteren og pekingen hjelper ikke mye på inntrykket av henne heller.

 

Håper hun snubler og dør.

6682306[/snapback]

Du vet du kan ringe meg, så blir hun utsatt for en tragisk ulykke :evil:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

HAHA, du måtte sjekke!! :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...