Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Damn. 2k mindre i lønn enn planlagt :hm:  får bare satt av 4k til BSU-sparing da. Heldigvis er bindingstiden på mobilabonnementet over nå..og det var tilbud på smågodt på Obs ^^

6680931[/snapback]

hm, skummelt.. jeg fikk litt over 2k MER en forventet ;P

Hva syns dere om at søstern skal på kino med demonfudge. han er 21 og hu er 16. huff. jeg misliker at søstern kanskje skal leike kanin med en som er året eldre enn meg...

Må jeg nå komme meg ut og banke dritten av demonfudge, eller skal jeg kjøpe en pakke kondomer til søstern.

:p

6680835[/snapback]

Okei.. For det første, jeg blir 17 om 2 måneder, for det andre tviler jeg på at du kommer til å banke noen. Eneste du greier er å banke deg selv, eller skal jeg si at bilen greier å banke deg? :whistle: Vel, det er en annen sak. Og uansett.. Kino er da bare koselig det.. Jeg syns det bare er koselig om du drar på kino med noen. Så da kan vel du syns det om meg også :wee:

Og en liten hilsen fra DemonFudge til deg:

"Altså, jeg drar ikke med søstra di på kino fordi jeg skal få meg noe. Men om du vil bli onkel så kan det sikkert fikses."

6681353[/snapback]

hahh, det jeg alltid har sagt. Broren din er som en mor for deg. Passer jo på deg støtt jo ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi. jeg passer ikke mye på hu. er bare litt morro å leike storebror på forumet. sånn egentlig så spiller det nada rolle for meg hva søstern driver med...

Men ville du virkelig humpa bertil(nick) hvis det er sånn å forstå. for da må jeg gå å spy...

6681669[/snapback]

Tja.. Si det..

Første gang skal gjøres og glemmes
Endret av looOool
Lenke til kommentar

Hvordan funker formfett for deg, loooooool ?

Har vurdert å teste ut dette anerkjente rusmiddelet før, men det ble med vurderingen.

Jaja, forøvrig har jeg lugget på senga og sovet hele dagen bort. Det var godt. Nå skal det snart bli digg å sove bort hele natta.

Må bare ned på videon og kjøpe blandevann først :oh Yeah:

Åja faen. Må føkke med #alinux.no hæhæ. Jeg fikk tak i jææævlig mange ascii bilder i går. Evig mange fete.

Lenke til kommentar
Hvordan funker formfett for deg, loooooool ?

Har vurdert å teste ut dette anerkjente rusmiddelet før, men det ble med vurderingen.

Jaja, forøvrig har jeg lugget på senga og sovet hele dagen bort. Det var godt. Nå skal det snart bli digg å sove bort hele natta.

Må bare ned på videon og kjøpe blandevann først :oh Yeah:

Åja faen. Må føkke med #alinux.no hæhæ. Jeg fikk tak i jææævlig mange ascii bilder i går. Evig mange fete.

6681792[/snapback]

Formfett er morsomt :)

Lenke til kommentar
Hihi. jeg passer ikke mye på hu. er bare litt morro å leike storebror på forumet. sånn egentlig så spiller det nada rolle for meg hva søstern driver med...

Men ville du virkelig humpa bertil(nick) hvis det er sånn å forstå. for da må jeg gå å spy...

6681669[/snapback]

Tja.. Si det..

Første gang skal gjøres og glemmes

6681766[/snapback]

Hehe, jeg husker ei som mente at bertil er det styggeste og ekleste ever. Og at han bare kunen holde seg unna. Menmen. pul i vei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...