Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvordan dusjer man hardt og brutalt? Hørtes nesten litt sexy ut.

6681194[/snapback]

Kom hit, så skal jeg vise deg. :wee:

(Den måtte vel komme, så da var det greit at den kom fra meg.)

6681224[/snapback]

Burde vel egentlig ha kommet fra Ø.B. *pirke*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6681194[/snapback]

Kom hit, så skal jeg vise deg. :wee:

(Den måtte vel komme, så da var det greit at den kom fra meg.)

6681224[/snapback]

Nei,d en hadde jeg virkelig ikke venta meg:-P

Jeg ser for meg Ø.B slår seg selv i dusjen, mens han pisker seg til blods. Dog ikke fult så sexy som jeg først forestilte meg.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg Ø.B slår seg selv i dusjen, mens han pisker seg til blods. Dog ikke fult så sexy som jeg først forestilte meg.

6681237[/snapback]

Såpass ja... Ser mer for meg hva du får fram hvis du søker på Lesbians Hardcore in shower.

Øhm... Jessda!

Lenke til kommentar
Hva syns dere om at søstern skal på kino med demonfudge. han er 21 og hu er 16. huff. jeg misliker at søstern kanskje skal leike kanin med en som er året eldre enn meg...

Må jeg nå komme meg ut og banke dritten av demonfudge, eller skal jeg kjøpe en pakke kondomer til søstern.

:p

6680835[/snapback]

Okei.. For det første, jeg blir 17 om 2 måneder, for det andre tviler jeg på at du kommer til å banke noen. Eneste du greier er å banke deg selv, eller skal jeg si at bilen greier å banke deg? :whistle: Vel, det er en annen sak. Og uansett.. Kino er da bare koselig det.. Jeg syns det bare er koselig om du drar på kino med noen. Så da kan vel du syns det om meg også :wee:

Og en liten hilsen fra DemonFudge til deg:

"Altså, jeg drar ikke med søstra di på kino fordi jeg skal få meg noe. Men om du vil bli onkel så kan det sikkert fikses."

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6681237[/snapback]

"*klask* Oh yeah, oh yeah! *Klask* Ah, faen!.... G'aH! DAmn, det var vondt. Ai... *klask"

Lenke til kommentar

6681194[/snapback]

Piece a cake. Det er den eneste måten og dusje på.

Okei.. For det første, jeg blir 17 om 2 måneder, for det andre tviler jeg på at du kommer til å banke noen. Eneste du greier er å banke deg selv, eller skal jeg si at bilen greier å banke deg? :whistle: Vel, det er en annen sak. Og uansett.. Kino er da bare koselig det.. Jeg syns det bare er koselig om du drar på kino med noen. Så da kan vel du syns det om meg også :wee:

Og en liten hilsen fra DemonFudge til deg:

"Altså, jeg drar ikke med søstra di på kino fordi jeg skal få meg noe. Men om du vil bli onkel så kan det sikkert fikses."

6681353[/snapback]

Det er annerledes fra storbror til lillesøster. Vi skal passe på lillesøstra vår, og vil ikke at noe skal skje med de.
Lenke til kommentar
Jeg er gutt, jeg veit hvordan gutter tenker. demonfudge er også gutt..

Ang det lille problemet med bilen så er ikke det noe  å tenke på. blei bare ett lite kutt i panna :p

6681404[/snapback]

Jeg er jente, betyr det da at jeg ikke kan tenke sånn? Åhåhå.. Ikke tro at jenter ikke tenker på sånt i det hele tatt :p:whistle:

edit: sry, dobbel

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6681237[/snapback]

"*klask* Oh yeah, oh yeah! *Klask* Ah, faen!.... G'aH! DAmn, det var vondt. Ai... *klask"

6681380[/snapback]

hehe ! skal mods gi warn til masocister for spamming eller for nytelse i et offetligt forum... :hmm:

Lenke til kommentar

6681237[/snapback]

6681380[/snapback]

hehe ! skal mods gi warn til masocister for spamming eller for nytelse i et offetligt forum... :hmm:

6681425[/snapback]

NYtelse!

Lenke til kommentar
vil ikke høre sånt fra søstern... huff...

Jeg er jo klar over det. men det er guttene som fant på begrepet tøm og røm. get it...

6681428[/snapback]

ey, folk sier jeg har vært/tenkt pervo siden førsteklasse (:ermm:) Så.. ja.. asså

Endret av looOool
Lenke til kommentar
vil ikke høre sånt fra søstern... huff...

Jeg er jo klar over det. men det er guttene som fant på begrepet tøm og røm. get it...

6681428[/snapback]

Fra DemonFudge: Men så er det ikke alle gutter som er sånn.

men det er fordi du har 2 storebrødre. Dete lissom ikke så mye kvinnfolk i deg...

6681446[/snapback]

Eey.. Åååh.. du skal få svii.. BURN!

hmm, eller kanskje det er greit.. At jeg kan litt om andre praktiske ting.. Ikke bare sminke og klær

Endret av looOool
Lenke til kommentar

Og alle gutter er sånn. eneste er at for å få kvinnfolk kan man ikke oppføre seg sånn. (trur jeg røper litt for mye av mannskodexen nå) Vi er rett og slett noen sleipe jævler.

45'te punkt er jo den: virke interisert i hobby til dame, selv om hobby suger anus.

punkt 203 er: nekte for at man er som andre gutter,

Lenke til kommentar

hmm, da veit jeg hvertfall at du er en skikkelig jævel..

Og du en ting.. når har du tenkt å slutte å prøve deg på dama til kameraten din??

Og han andre kameraten din(ja, du veit hvem jeg mener), i russetia kan du si han var veeldig hypp på å få en russeknute. Gammel er han? 20? Resten kan du tenke ut selv ;)

Kan vel si det sånn at, hadde det ikke vært for at jeg var på ferie en uke, så kunne den russeknuta hans vært i boks.

Fra DemonFudge:

Faen, der tok du meg. Jeg skal egentlig bare pule søstra di, så flytter jeg til utlandet. (Kan ikke si hvor) Men det er sånne ting jeg driver med. Nevnte jeg at jeg også ruser meg på formfett på boks? Joda, går et par sånne i uka. Sååå kan jeg vel egentlig fortelle om alle sykdommene jeg har. Kan også nevne at jeg er litt psykopat og egentlig bare vil at søstra di skal ha det vondt.

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...