Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åh! Jeg hater posten! Jeg venter på en pakke fra netcom, ikke sant, og den ble innlevert postterminalen på fredag og skulle kommet på døren min i går men neida, det gjorde den ikke! Håper for posten sin skyld at den kommer i dag!

6680517[/snapback]

har du kolli-nr er det ikke værre enn å stikke ned å hente den på posten. den må innom det lokale postkontoret ditt først tror jeg

Lenke til kommentar
100 Euro i "lommepenger" utenom bankkortet.. Holder det ?

6680321[/snapback]

hvor skal du?

6680342[/snapback]

Spaaaaain!

6680349[/snapback]

Da holder det ikke. Tro meg.

6680447[/snapback]

hmm.. jeg har 5000 NOK på bankkortet også da ? ;o

6680513[/snapback]

Vi nærmer oss, men du kommer ikke til å ha noe som helst igjen etterpå.
Lenke til kommentar
åh! Jeg hater posten! Jeg venter på en pakke fra netcom, ikke sant, og den ble innlevert postterminalen på fredag og skulle kommet på døren min i går men neida, det gjorde den ikke! Håper for posten sin skyld at den kommer i dag!

6680517[/snapback]

har du kolli-nr er det ikke værre enn å stikke ned å hente den på posten. den må innom det lokale postkontoret ditt først tror jeg

6680533[/snapback]

nei, den kommer fra postterminalen i oslo, og jeg har ingen mulighet til å kjøre inn der nå :no:

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Faen altså! Nå er det over 3 uker siden jeg bestilte 2 cder fra cdon.com. Begge to står inne på lager, og har gjort det siden jeg bestilte. Likevel har jeg ikke fått en drit, kun en mail om at forsendelsen ble forsinket og at de ikke visste når jeg fikk den. Har nå gått to uker siden jeg fikk denne mailen.

Useriøst!

Lenke til kommentar
Faen altså! Nå er det over 3 uker siden jeg bestilte 2 cder fra cdon.com. Begge to står inne på lager, og har gjort det siden jeg bestilte. Likevel har jeg ikke fått en drit, kun en mail om at forsendelsen ble forsinket og at de ikke visste når jeg fikk den. Har nå gått to uker siden jeg fikk denne mailen.

Useriøst!

6680682[/snapback]

Det blir dårlig butikkarakter, eller ringer du FBI?

Lenke til kommentar
Jeg ble også sulten :(

*drikke mer cola*

6680790[/snapback]

Er ikke sunt å drikke seg mett. :p

Stek et egg i stedet.

6680815[/snapback]

brekker meg av egg :!: smaker ekkelt.

Skal spise snart. Bare drikke opp boksen min først. Må vel lage middag snart.

*ta ut mat av fryseren som jeg hadde glemt*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...