Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

PS: gå for ny bank, de folka hørtes ekle ut!

6679005[/snapback]

Er akkurat det jeg skal gjøre for jeg er drit lei av å må nesten må gå på kne hver eneste gang man skal gå inn i nordlandsbanken.
Er det bare forbrukslån du skal ha ?

 

Hvis jeg du hadde tatt en vanlig lån, skulle jeg vedda med deg om hvem so mkunne få best rente  :tease:

6679018[/snapback]

Jeg trenger penger rett og slett. Hvilke type lån jeg skal ha vet jeg ikke for jeg skal først sette meg inn i hvordan sparebanken gjør sine forretninger rett og slett.
Så en som har vært her lenge, kan drive med support, men ikke en ny? Skjønner.

6679056[/snapback]

Dette er IKKE korrekt.Hadde en slik regel eksistert så hadde den vært i oversikten for reglene i denne threaden. Ingen support er tillatt i denne threaden, selv om du er bruker, brukermoderator, moderator, admin.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så en som har vært her lenge, kan drive med support, men ikke en ny? Skjønner.

6679056[/snapback]

Dette er IKKE korrekt.Hadde en slik regel eksistert så hadde den vært i oversikten for reglene i denne threaden. Ingen support er tillatt i denne threaden, selv om du er bruker, brukermoderator, moderator, admin.

6679171[/snapback]

Det er ingen regel, men en veldig gjeldene norm. ;)

Lenke til kommentar
Hvis det er en norm så skal den desverre sluttes med.

6679194[/snapback]

Ja, det er jo klart. :p

 

Redline_, funker ikke msn hos deg ennå?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jeg er klar over at det ikke er en regel, men det virker nesten sånn ifølge andre.

Dessuten er det mye mer akseptert når det er snakk om kjente og populære forumbrukere, (ikke at så mange av de driver med support her, men)

6679202[/snapback]

Vel, ser dere support i SO5 så rapporter det og det vil bli fjernet. Support-reglen gjelder for alle, selv om du er er en bruker som har vært fast bruker lenge.

Lenke til kommentar
haha...gjør nok ikke det :p

tenk at han som spiller Maccer'n døde av overdose... har jeg hørt da

6679289[/snapback]

 

Nekter å tro!

 

Om det er svada fra deg, eller svada fra de du har hørt det far vet jeg ikke, men hørte også en gang for lenge siden at han døde i en motorsykkelulykke.

 

Men et år etter, så jeg et intervju av han på tv.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...