b-real Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Det er helt korrekt at SO ikke skal brukes som ne post der brukere poster linker til saker/problemer de har på forumet. Legg heller en link i signaturen deres Nå har jeg gjort avtale med sparebanken 1 i morra. Skal bytte banik for nå er jeg møkk lei av å bli behandlet som dritt som ikke trengs prioritet i det hele tatt. Ringte nordlandsbanken for å prøve å avtale en time så jeg kunne ordne et forbrukslån så man kan leve igjennom disse mnd der jeg må kjøpe inn vaskemaskin, kjøleskap og komfyr. Og enda jeg SA at jeg til vedkommende og forklarte situasjonen min så var det akkurat som hun hørte på en hvilken som helst person og bare..huffda..det var da synd...hør med oss i neste uke.. Og det er IKKE førtse gang jeg har fått den nedlatende holdningen fra den baniken, tvertimot! Så nå er jeg MØKK lei. Skal dit i morra før jobb og få overført det lille jeg har av penger til sparebankien, var innom der bare noen minutter og man får pratet med en person som i det minste er hyggelig og er villig til å yte service for akkurat deg. Aldri mere nordlandsbanken. Edit: Og så skal jeg opp å skrive kontrakt med huseierene senere i kveld så jeg kan begynne å flytte inn ting i kåken som bare står å venter på meg. Og...ikke minst, man må ringe vkbb og få ordnet med internett. Er fiberklar leilighet så man får samme linja som jeg hadde i den gamle kåken min, 6mit fiber, symetrisk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gah, jeg kjeder meg :´( HVa kan jeg finne på å gjøre!?!! 6678903[/snapback] du kan lage en slags gerilja... hihi! 6678911[/snapback] Jeg har allerede en gerilja!, og etter at vi vokste for store så bestemte makta på hw seg for å kvitte seg med meg og ga meg en måneds bann bare for å linke til smånkrimminelle sider som bekjempet kapitalisme Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 NorthGarden:Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread. 6678806[/snapback] Rompeslikker. Neida, men når "nye" folk sier sånn virker de som bedrevitere 'n' stuff. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gah, jeg kjeder meg :´( HVa kan jeg finne på å gjøre!?!! 6678903[/snapback] du kan lage en slags gerilja... hihi! 6678911[/snapback] Jeg har allerede en gerilja!, og etter at vi vokste for store så bestemte makta på hw seg for å kvitte seg med meg og ga meg en måneds bann bare for å linke til smånkrimminelle sider som bekjempet kapitalisme 6678954[/snapback] det var derfor jeg sa det.. jeg er/var jo etteretningsleder.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) ooh, vi er vetteraner, vi burde gå på fylla og mimre om gamledager^^ Endret 15. august 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Rompeslikker. Neida, men når "nye" folk sier sånn virker de som bedrevitere 'n' stuff. 6678960[/snapback] *snufs* okå.. *respekt for de som har vært lengere enn meg her* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 518 kr kosta det! Var da fælt mye for et nytt brilleglass . bauff Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 *snufs* okå.. *respekt for de som har vært lengere enn meg her* 6678984[/snapback] *Trøstepå* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heh, tenkte at hvis du var kul nok ville du svare sånn. (Seriøst til og med.) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er helt korrekt at SO ikke skal brukes som ne post der brukere poster linker til saker/problemer de har på forumet. Legg heller en link i signaturen deres 6678946[/snapback] Fornøyd? PS: gå for ny bank, de folka hørtes ekle ut! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er helt korrekt at SO ikke skal brukes som ne post der brukere poster linker til saker/problemer de har på forumet. Legg heller en link i signaturen deres Nå har jeg gjort avtale med sparebanken 1 i morra. Skal bytte banik for nå er jeg møkk lei av å bli behandlet som dritt som ikke trengs prioritet i det hele tatt. Ringte nordlandsbanken for å prøve å avtale en time så jeg kunne ordne et forbrukslån så man kan leve igjennom disse mnd der jeg må kjøpe inn vaskemaskin, kjøleskap og komfyr. Og enda jeg SA at jeg til vedkommende og forklarte situasjonen min så var det akkurat som hun hørte på en hvilken som helst person og bare..huffda..det var da synd...hør med oss i neste uke.. Og det er IKKE førtse gang jeg har fått den nedlatende holdningen fra den baniken, tvertimot! Så nå er jeg MØKK lei. Skal dit i morra før jobb og få overført det lille jeg har av penger til sparebankien, var innom der bare noen minutter og man får pratet med en person som i det minste er hyggelig og er villig til å yte service for akkurat deg. Aldri mere nordlandsbanken. Er det bare forbrukslån du skal ha ? Hvis jeg du hadde tatt en vanlig lån, skulle jeg vedda med deg om hvem so mkunne få best rente Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heh, tenkte at hvis du var kul nok ville du svare sånn. (Seriøst til og med.) 6678993[/snapback] nice Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heh, tenkte at hvis du var kul nok ville du svare sånn. (Seriøst til og med.) 6678993[/snapback] nice 6679030[/snapback] du er.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg blir iallefall mer irritert om "randomshittdudebruker" spør om noe, enn om "Bundy" spør. 6678836[/snapback] Så en som har vært her lenge, kan drive med support, men ikke en ny? Skjønner. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg blir iallefall mer irritert om "randomshittdudebruker" spør om noe, enn om "Bundy" spør. 6678836[/snapback] Så en som har vært her lenge, kan drive med support, men ikke en ny? Skjønner. 6679056[/snapback] Bedre med andre ting å irritere seg over enn support i SO. Skjer hele tida. Ingen konsekvenser whatsoever. Ban them all Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hyyyl. Ikke lenge til skolestart, hjelpes. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hyyyl. Ikke lenge til skolestart, hjelpes. 6679120[/snapback] Skolestart på mandag. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg fikk fjernet ett bilde fra Piczo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg