Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol. En newbie fra #alinux.no msg flooder en eller annen lang user agreement til meg.

Høhø, han vet ikke hva han begir seg ut på.

Det vet ihvertfall dere fra #hw.no hæhæ

6678774[/snapback]

 

please...tell us !

 

 

 

 

er litt kry nå...sitter med telefonnummeret til torgrim holte...ikke mange som har ;)

Lenke til kommentar
Lol. En newbie fra #alinux.no msg flooder en eller annen lang user agreement til meg.

Høhø, han vet ikke hva han begir seg ut på.

Det vet ihvertfall dere fra #hw.no hæhæ

6678774[/snapback]

 

please...tell us !

 

 

 

 

er litt kry nå...sitter med telefonnummeret til torgrim holte...ikke mange som har ;)

6678783[/snapback]

Gi meg, så skal jeg gjøre livet hennes til ett hælvette :):p

 

SPILLE LITT, HEHE

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

NorthGarden:

Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Lenke til kommentar
NorthGarden:

Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

6678806[/snapback]

Visste det fra før av :cool:

Lenke til kommentar
NorthGarden:

Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

6678806[/snapback]

Gud, STFU.

Lenke til kommentar

- Egentlig, så tror jeg det er "mer" support om en random forumbruker braser inn i SO5 og ber folk stemme i en poll.

Jeg har vært med siden starten av SO4.

Det blir litt annerledes når du har hengt her en stund.

 

Jeg blir iallefall mer irritert om "randomshittdudebruker" spør om noe,

enn om "Bundy" spør. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
demille: så hvis jeg lurer på hvilken bukse jeg skal ha på meg idag, så er det ulovlig å spørre om ?

6678833[/snapback]

 

 

Om du har laget en egen tråd om det med poll har du ikke noe bruk for å linke den her..

men om du ikke har gjort det er det da ikke ulovelig å spørre her :p

hoho

Endret av demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...