Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg drømt at vi (familien og jeg) har besøkt farfar på syke- eller gamlehjem nesten hver dag i en ukes tid. Jeg husker klart hvordan man kjører inn for å komme til der han har rom. I natt drømte jeg at jeg bare satt og strøk hånden hans.

 

Det som er er at farfar døde for noen år siden, og han var aldri på syke- eller gamlehjem. Allikevel synes jeg disse drømmene er gode, da de gir meg en sjanse til å "se" farfar igjen.

 

Savner deg farfar!

Lenke til kommentar

Jeg var og besøkte morfaren min i helgen. Det var godt å se han igjen. Desverre bor jeg i Hønefoss, mens morfaren min bor rett utenfor Bergen. Han er syk og sengeliggende, men satt seg opp da jeg kom. Det var ganske tydelig å se at han ble glad for å se meg, så det gjorde virkelig godt. Vi vet ikke hvor lenge han har igjen, men jeg håper jeg får sett han igjen til sommeren.

Lenke til kommentar

Å æsj. Forsov meg i dag. Ikke spessielt lurt på denne tiden av året, rett før sommeren =/

 

 

Lol@ den pcen som selges på finn.no ..

"Jeg kommer til å ta full service" - Høres så viktig og bra ut. Hva skal han gjøre da? Olje litt? Kansje skifte kjede på den ene viften? Fylle på litt luft i harddisken? :ermm:

Også har han holdt på med pc i 3 år, oooh!

 

"Skjermkort:ATI radeon 9800pro 128MB" + "PCen er ca 6mnd gammel" = Rimer ikke

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Jeg var og besøkte morfaren min i helgen. Det var godt å se han igjen. Desverre bor jeg i Hønefoss, mens morfaren min bor rett utenfor Bergen. Han er syk og sengeliggende, men satt seg opp da jeg kom. Det var ganske tydelig å se at han ble glad for å se meg, så det gjorde virkelig godt. Vi vet ikke hvor lenge han har igjen, men jeg håper jeg får sett han igjen til sommeren.

6074331[/snapback]

Det er kjedelig å være langt unna i slike situasjoner.

 

Aner ikke hvor mange ganger vi har reist til Molde, fordi denne gangen kunne være den siste!:-/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...