Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå er jo sessongen snart over..

Du kan få ha en til gode til neste år ;)

6673964[/snapback]

Neijda, sesongen er ikke snart ovre.. Den varar en stund til :p

Hehe, før meg i hvertfall :p samme om det er motorbåt, stor eller liten. Eller robåt. Bare det er en slags båt! :p Hihi

6673991[/snapback]

Det var bare det, at pga motor over 10 hk, kan jeg ikke ta den ut på vannet aleine før sessongen er over... :p

Så.. du skal få ha en til gode til neste år.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Waaah!

Hvor lenge varer rådhus-greiene i morgen?

Varer det til etter to tar jeg med meg folka mine og kommer. Hvis folka mine kan. Og hvis de vil være folka mine O__o

6674172[/snapback]

Varer frem til midnatt. :)

6674185[/snapback]

Hmm interessant

Lenke til kommentar
Rådhusgreier? Har jeg misset noe?

6674206[/snapback]

Jeg tror det.

Er no' promotering for det .. lanet? Jeg er ikke sikker med. Dj Oivind og Mrly, og Tomat-Ulf kommer(han har bursdag i påsken :D). Og jeg tror jeg kommer. zåååh.. Fra tolv til tolv?

Lenke til kommentar

6674206[/snapback]

Jeg tror det.

Er no' promotering for det .. lanet? Jeg er ikke sikker med. Dj Oivind og Mrly, og Tomat-Ulf kommer(han har bursdag i påsken :D). Og jeg tror jeg kommer. zåååh.. Fra tolv til tolv?

6674307[/snapback]

:D

*glede seg*

Lenke til kommentar

6674206[/snapback]

Jeg tror det.

6674307[/snapback]

:D

*glede seg*

6674313[/snapback]

Tør man spørre hva det er snakk om?

Lenke til kommentar

6674206[/snapback]

Jeg tror det.

6674307[/snapback]

Jævlig typisk. Planen var at jeg skulle til Oslo i morgen med en kompis for å stå på agressives, men han bestemte seg for å ditche meg og dra til Beitostølen istedenfor. Jaja. Gidder ikke å dra til rådhuset alene. Hva skjer der? Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...