Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en mulighet for at restriksjonene blir mildere med tiden, men at det skulle skje akkurat nå var høyst irriterende. Jeg skulle klart meg fint uten mp3-spiller og bærbar pc, men jeg klarer ikke å slappe av hvis jeg vet at kamera mitt blir slengt rundt i et bagasjerom. Det er tross alt ikke så veldig billig.

 

Alt dette i tillegg til flyskrekk :(

Lenke til kommentar
Det har blitt totalforbud å ha med håndbagasje utenom pass, penger og billetter. Det vil med andre ord si at jeg må pakke ned kamera i kofferten, og et speilrefleks tåler ikke så mye. Blir veldig vanskelig å pakke ned.

6671391[/snapback]

 

Spør Afseth, han vet mye om slike ting.. ;)

Lenke til kommentar
De nye reglene på fly er helt OK, når noen muslimer velger å ødelegge for alle mennesker i hele verden, så får de hvertfall finne seg i å bli mistenkeliggjort.

6671486[/snapback]

 

Har du noen gang prøvd å fly i 20-22 timer uten noen form for underholdning?

6671504[/snapback]

Så lange flyreiser har som regel fly med tv og headsett da. Jeg hadde det på vei til NY ihvertfall. Film, musikk tv serier osv. Manglet egentlig ikke på noe å se på. Musikken var ikke den beste da, men de hadde friends og kongen av queens og de der! :D

Lenke til kommentar
De nye reglene på fly er helt OK, når noen muslimer velger å ødelegge for alle mennesker i hele verden, så får de hvertfall finne seg i å bli mistenkeliggjort.

6671486[/snapback]

At flysikkerheten er på topp, er bare fint, men at man skal slite og pakke alt av mobiltelefoner, mp3-spillere og slike ting i kofferter fordi en litt for stor gruppe islamistiske fundamentalister (som faktisk har svært lite til felles med islam i seg selv, det er bare ville tolkninger) er ikke noe man egentlig skal finne seg i. :(

Lenke til kommentar
De nye reglene på fly er helt OK, når noen muslimer velger å ødelegge for alle mennesker i hele verden, så får de hvertfall finne seg i å bli mistenkeliggjort.

6671486[/snapback]

 

Har du noen gang prøvd å fly i 20-22 timer uten noen form for underholdning?

6671504[/snapback]

Så lange flyreiser har som regel fly med tv og headsett da. Jeg hadde det på vei til NY ihvertfall. Film, musikk tv serier osv. Manglet egentlig ikke på noe å se på. Musikken var ikke den beste da, men de hadde friends og kongen av queens og de der! :D

6671517[/snapback]

Vanligvis, ja. Når jeg fløy tilbake nå i sommer havnet jeg på et fly med standarder jeg så i 1998. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...