Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyst på røyk, men veit ikke om jeg gidder å gå helt ut. Kunne ønske jeg hadde fått lov av huseier å røyke inne :(

6670767[/snapback]

Det eier å røyke inne. Spesielt når du bor for deg selv.

6670770[/snapback]

*slå* liker deg ikke :thumbdown:

Fikk refs på dyrenett fordi jeg snakket altfor dystert og hinta litt for mye. Jeg kunne være dårlig innvirkning på de yngre brukerne. :dontgetit::innocent:

Lenke til kommentar
k. hvis dere sier sånn så får ejg tro på dere.

6670766[/snapback]

JA.

Og nå skal jeg snart på butikken, sjokolade muffin, kanel gifler, brus :love:

6670771[/snapback]

Kanel STIFFLER!

Hahahha. Må bare si det. Er så mye bedre navn :D

Lenke til kommentar
Lyst på røyk, men veit ikke om jeg gidder å gå helt ut. Kunne ønske jeg hadde fått lov av huseier å røyke inne :(

6670767[/snapback]

Det eier å røyke inne. Spesielt når du bor for deg selv.

6670770[/snapback]

*slå* liker deg ikke :thumbdown:

Fikk refs på dyrenett fordi jeg snakket altfor dystert og hinta litt for mye. Jeg kunne være dårlig innvirkning på de yngre brukerne. :dontgetit::innocent:

6670774[/snapback]

HAHAA, emo.

Kanel STIFFLER!

Hahahha. Må bare si det. Er så mye bedre navn :D

6670776[/snapback]

Ehm, nei?

Lenke til kommentar
Ehhm. jo.

Dessuten er jeg ikke emo.

Beskriv emo for meg!

6670784[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29

The term "emo" has also been used in recent years on the Internet as a form of insult, especially toward those who appear emotionally unstable, or those who talk about issues in their lives to people in public forums or chat rooms. Similar to popular curses, it tends to be used as a general insult even when it is not directly applicable. Phrases such as "cheer up, emo kid" are used frequently as a quick brush-off in this context. Some use the term "emo" to describe a feeling of depression, alluding to the association of depression with the "emo" subculture. Also, when something is warped, especially in colour, it is described as having "gone emo." for example "my printer's gone emo on me."
Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Føler meg sikkelig slem ass  :devil:

6670805[/snapback]

pass på purken da.

6670807[/snapback]

Shit skal gjøre det! :ohmy:

Men jeg må legge meg nå jeg. Svigermor henter meg kl 3 for at vi skal spise middag, og jeg må nesten sove litt først. :)

Natta begge to! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...