Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe Hylo, digger avataren din btw ;) Peace out.

6669236[/snapback]

Tusen takk! :)

 

 

Moren min.  :)

6669226[/snapback]

 

Vedder på at jeg var en av de få som virkelig tok meningen der. :!:

6669245[/snapback]

 

ookeey? :p

6669255[/snapback]

Moren min er ei forbanna drittkjerring som jeg ikke har kontakt med.
Lenke til kommentar

Hjelp, jeg trenger litt hjelp her. Jeg har fått msn-adressen til en jeg har møtt på et forum, og pratet litt med ham. Han var grei og alt det der, ok, litt teit er han nå. Men uansett, vi har pratet en del sammen i det siste på msn, og jeg tror han begynner å bli forelsket i meg. Nå har han fått tak i nummeret mitt også, og begynner sikkert snart å sende erotiske meldinger med bilder av kjønnsorganet hans til meg.

 

Hvordan kan jeg si til Frichassé ham at jeg er hetero og ikke ønsker en romanse med ham?

Lenke til kommentar
Hjelp, jeg trenger litt hjelp her. Jeg har fått msn-adressen til en jeg har møtt på et forum, og pratet litt med ham. Han var grei og alt det der, ok, litt teit er han nå. Men uansett, vi har pratet en del sammen i det siste på msn, og jeg tror han begynner å bli forelsket i meg. Nå har han fått tak i nummeret mitt også, og begynner sikkert snart å sende erotiske meldinger med bilder av kjønnsorganet hans til meg.

 

Hvordan kan jeg si til Frichassé ham at jeg er hetero og ikke ønsker en romanse med ham?

6669292[/snapback]

 

jeg, jeg er sjokkert?

 

du sa at du elsket meg :cry:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:tease:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...