Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joh, men Kiwi på Nesttun pleier å være åpen på søndager også. Hvis ikke så har jeg i hvert fall tatt meg en tur ut og fått bekreftet at ingenting blir å gå min vei uansett hvor mye jeg stresser.

6666630[/snapback]

Aww.. Don't say that. Den er sikkert åpen om den pleier å være det.

Lenke til kommentar
Joh, men Kiwi på Nesttun pleier å være åpen på søndager også. Hvis ikke så har jeg i hvert fall tatt meg en tur ut og fått bekreftet at ingenting blir å gå min vei uansett hvor mye jeg stresser.

6666630[/snapback]

Jeg og Frichassé er veldig god kjent på kiwi på Nesttun. Hvis det er den like ved Rema 1000, altså. Eller er det den i Skjoldskiftet du skal til?

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Æsj, må rydde kjøkkenet i dag =/ .. Kjekt at vi nettopp har kjøpt oss oppvaskmaskin ! Luksus :) Men så er det å vaske benken, stekepanna mi (jern, skal ikke vaskes i oppvaskmaskin) og dra over gulvet .. Jaja .. Da er den dagen borte :(

6666032[/snapback]

Dette tar jo bare fem minutt?

6666172[/snapback]

Prøv å gi mat til en baby, og si at det tar 5min å rydde kjøkkenet du ;)

Det å vaske gulvet går jo ganske fort, men man må somregel støvsuge først, pga brødbiter på gulvet. Også må man rydde opp vaskekluter, tomflasker, leker og søppel.

Også liker jeg å være nøye med stekepannen min, så den skrubber jeg med "neger fitte". Men så skulle jeg ta ut av oppvaskmaskinen og skylle av alt som skulle inni. Så skulle jeg vaske benken (og skrubbe av ketchup, leverpostei og annet svineri)

Så skulle jeg vaske og skrubbe stekeplatene (blir bestandig mye gris der), og til slutt plukke opp matrester fra vasken.

Endelig ferdig på kjøkkenet :D Woho. Deilig å ha det ryddig.

Lenke til kommentar

6666630[/snapback]

Jeg og Frichassé er veldig god kjent på kiwi på Nesttun. Hvis det er den like ved Rema 1000, altså. Eller er det den i Skjoldskiftet du skal til?

6666637[/snapback]

Skjoldskiftet var det jah! den er åpen??

Lenke til kommentar
Nå har jeg bedt last.fm slette

Overall Top Tracks

1  Gnarls Barkley – Crazy - 154

De kan gjøre det ikke sant? Jaggu best :wee:

6666640[/snapback]

HAHAHA!

Så megaeid!

Leonard Cohen - First We Take Manhattan :wee:

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Overall Top Tracks

6666640[/snapback]

HAHAHA!

Så megaeid!

6666656[/snapback]

Bruker aldri repeat lenger etter noe sånt noe nei.

Har noen andre slike sanger der også, men denne tok kaka ja

Lenke til kommentar

Overall Top Tracks

6666640[/snapback]

HAHAHA!

Så megaeid!

6666656[/snapback]

Bruker aldri repeat lenger etter noe sånt noe nei.

Har noen andre slike sanger der også, men denne tok kaka ja

6666703[/snapback]

Jeg har ikke låta engang. Og det av prinsipp. Om jeg skal ha noe som har ligget på lista må det ha vært 5 år siden. :p

Har jo litt Alice Deejay, ATB, Wamdue Project og lignende om noen av dere husker dette. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...