Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke mye det er snakk om, men det er deilig med litt innskudd på kontoen hver mandag hvis jeg tilfeldigvis har drukket opp alt i helgen.

6666456[/snapback]

Sa det der mest for min egen del, er i dine sko selv. Jeg er ganske så bortskjemt og det er veldig vanskelig å ikke be mamma om penger hver mandag. Begynner til uken å betale månedskort, linsene og mobilregningen selv, kommer til å virkelig kjenne det på kroppen.

Lenke til kommentar

Mamma betaler mobilregning, jeg får busskort av mamma eller pappa..

Spleiser som regel med mamma på klær.. Sender en sms: "du.. kjøpte sko jeg.. du skal ikke være med å spleise ? ;P"

Fyll betaler jeg selv, mamma gidder ikke gi meg penger om hun VEIT at jeg kjøper øl for de.

Bensin betaler jeg en del av selv.. Men pappa gir meg en 100-lapp her og der når jeg drar på butikken for han o.l

Kjøper skolemat/lunsj selv.. Orker ikke tenke på hvor mye jeg brukte på det forrige skoleår.. Men sikkert en 40 kr. i gjennomsnitt pr. dag. Minst.

Alt jeg kjøper av godteri/mat utenom huset her betaler jeg selv..

Kino betaler jeg selv.

Når det gjelder forsikring betaler pappa første halvdelen, mens jeg betaler den andre..

Tror ikke jeg hadde hatt råd til alt jeg har om jeg skulle ha kjøpt alt selv.

Lenke til kommentar

Jeg får/fikk 400,- måneden før.

Gjør ikke så mye husarbeid nå, men jeg gjorde nok før.

Klippet gress, gikk med søpla, ryddet av bordet, ryddet inn i vaskemaskinen, henta posten, dekka på bordet, rydda rommet. Jeg fulgte til og med søs. til skolen. Hihi.

Nå vet jeg ikke åssen det blir. Sjelden jeg "shopper" så klær jeg trenger får jeg. Skal jeg til Oslo med kompiser betaler jeg selv.

Lenke til kommentar
Jeg får/fikk 400,- måneden før.

Gjør ikke så mye husarbeid nå, men jeg gjorde nok før.

Klippet gress, gikk med søpla, ryddet av bordet, ryddet inn i vaskemaskinen, henta posten, dekka på bordet, rydda rommet. Jeg fulgte til og med søs. til skolen. Hihi.

Nå vet jeg ikke åssen det blir. Sjelden jeg "shopper" så klær jeg trenger får jeg. Skal jeg til Oslo med kompiser betaler jeg selv.

6666517[/snapback]

Jeg klipper gress, går med søppla, rydder inn i vaskemaskinen for å få lov til å bo her :p

edit: også mat, og breibåndt ^^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg betaler mobilregningen selv.

Mamma betaler internettet.

Godteri og sånt kjøper jeg selv, men mamma tar med noe hjem fra jobb som jeg kan spise.

Mamma og pappa betaler (selvfølgelig) all mat.

Jeg betaler ikke klær selv.

Reise osv. betaler mamma og pappa..

Jeg er 15 år.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...