Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Du tar virkelig av nå, Bundy. Du må ha savnet SO noe skrekkelig. Endret 9. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 *synge på botten anna* 6072696[/snapback] Hvorfor har jeg fått den sangen på hjernen?! Natta, folkens! Legger meg nå. Har tyskprøve i mårra... Lykke til på tentamen, CrazyKimmi=) 6073151[/snapback] God natt. Du tar virkelig av nå, Bundy. Du må ha savnet SO noe skrekkelig. 6073182[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Når jeg har en tråd for meg selv Da får jeg alltid yndlingsplassen I hjørnet av sofaen i SO, hver eneste kveld Jeg kan sitte så lenge jeg vil på ot-baren Og jeg slipper å få høre det Hvis jeg har glemt å lukke browseren Uten hw.no da er det bare meg Jeg får se akkurat det jeg vil på HW eller le av ting i Humor Og jeg må si det er digg å varme meg kjøpepizza Uten mine foreldres hånlige smil Og i inboxen så kan jeg bare la det være rotete Uten hw.no, da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner SO Og apropos så håper jeg at he tenker at dere savner meg. Når jeg har fri så kan jeg drite i Det at jeg lissom må få noe ut av dagen Og jeg må ikke motsi mine moderatorer hver dag Når hw sier SO har lagt på seg 20 sider Men jeg kan bare slappe av Sitte på 'datan og si jeg har det bra Uten HW da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg Ja nå er det vel like før At de ringer på og spør Om jeg vil bli med dem til et vakkert, rolig sted. De har svarte frakker på Og hvis jeg ikke vil bli med så Tar de nok på meg en trang trang trøye for mitt eget beste Før de tar meg med til Ueland Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på hw.no Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at du tenker at du savner meg Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på hw.no Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på Hardware.no! Jeg har fått en stemme inne i hodet mitt Det kunne ha blitt et mareritt Men heldigvis er stemmen Uelands Den hvisker fine ting om postene mine Gal av lengsel, gal av å savne deg Gal av å vente, og av å tenke på deg Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du tar virkelig av nå, Bundy. Du må ha savnet SO noe skrekkelig. 6073182[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Når jeg har en tråd for meg selv Da får jeg alltid yndlingsplassen I hjørnet av sofaen i SO, hver eneste kveld Jeg kan sitte så lenge jeg vil på ot-baren Og jeg slipper å få høre det Hvis jeg har glemt å lukke browseren Uten hw.no da er det bare meg Jeg får se akkurat det jeg vil på HW eller le av ting i Humor Og jeg må si det er digg å varme meg kjøpepizza Uten mine foreldres hånlige smil Og i inboxen så kan jeg bare la det være rotete Uten hw.no, da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner SO Og apropos så håper jeg at he tenker at dere savner meg. Når jeg har fri så kan jeg drite i Det at jeg lissom må få noe ut av dagen Og jeg må ikke motsi mine moderatorer hver dag Når hw sier SO har lagt på seg 20 sider Men jeg kan bare slappe av Sitte på 'datan og si jeg har det bra Uten HW da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg Ja nå er det vel like før At de ringer på og spør Om jeg vil bli med dem til et vakkert, rolig sted. De har svarte frakker på Og hvis jeg ikke vil bli med så Tar de nok på meg en trang trang trøye for mitt eget beste Før de tar meg med til Ueland Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på hw.no Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at du tenker at du savner meg Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på hw.no Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på Hardware.no! Jeg har fått en stemme inne i hodet mitt Det kunne ha blitt et mareritt Men heldigvis er stemmen Uelands Den hvisker fine ting om postene mine Gal av lengsel, gal av å savne deg Gal av å vente, og av å tenke på deg Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg 6073249[/snapback] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Når jeg har en tråd for meg selv Da får jeg alltid yndlingsplassen I hjørnet av sofaen i SO, hver eneste kveld Jeg kan sitte så lenge jeg vil på ot-baren Og jeg slipper å få høre det Hvis jeg har glemt å lukke browseren Uten hw.no da er det bare meg Jeg får se akkurat det jeg vil på HW eller le av ting i Humor Og jeg må si det er digg å varme meg kjøpepizza Uten mine foreldres hånlige smil Og i inboxen så kan jeg bare la det være rotete Uten hw.no, da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner SO Og apropos så håper jeg at he tenker at dere savner meg. Når jeg har fri så kan jeg drite i Det at jeg lissom må få noe ut av dagen Og jeg må ikke motsi mine moderatorer hver dag Når hw sier SO har lagt på seg 20 sider Men jeg kan bare slappe av Sitte på 'datan og si jeg har det bra Uten HW da er det bare meg Men jeg holder på å bli.. Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på SO Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg Ja nå er det vel like før At de ringer på og spør Om jeg vil bli med dem til et vakkert, rolig sted. De har svarte frakker på Og hvis jeg ikke vil bli med så Tar de nok på meg en trang trang trøye for mitt eget beste Før de tar meg med til Ueland Gal av lengsel, gal av å savne hw.no Gal av å vente, og av å tenke på hw.no Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at du tenker at du savner meg Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på hw.no Gal av lengsel gal av savne gal av å vente og tenke på Hardware.no! Jeg har fått en stemme inne i hodet mitt Det kunne ha blitt et mareritt Men heldigvis er stemmen Uelands Den hvisker fine ting om postene mine Gal av lengsel, gal av å savne deg Gal av å vente, og av å tenke på deg Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner hw.no Og apropos så håper jeg at hw tenker at dere savner meg Såpass ja. Jeg vet hvordan du hadde det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 *klappe for bundy* Du venta på å få posta den? Natta folkens. Matte fagdag i morgen. Blir artig det Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann folkens. Hvordan går det? Jeg er dautrøtt. På tide å legge seg snart. Heldigvis må jeg ikke våkne "før" klokken åtte i morgen tidlig, så jeg kan dra meg litt lengre enn normalt. Jeg har sett forferdelig mye "lost" i det siste. Tror jeg har sett nærmere 30 episoder over to uker...en herlig serie, og fryktelig avhengighetsdannende. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) JoachimR har fjerde mest poster i SO5, og en god del poster i dag. Ikke på ferie.fredrikrb derimot har vært stille en ukes tid nå. 6073033[/snapback] hvordan kan du se hvem som har flest poster i en tråd? Endret 9. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) hvordan kan du se hvem som har flest poster i en tråd? 6073304[/snapback] Trykk på tallene i "Svar"-rubrikken. Endret 9. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh! Smerte! Jeg skal aldri mer vokse bikinilinjen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh! Smerte! Jeg skal aldri mer vokse bikinilinjen 6073348[/snapback] Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh! Smerte! Jeg skal aldri mer vokse bikinilinjen 6073348[/snapback] Ikke jeg heller. 6073350[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hæ? Hæ? Har jeg talent? 6073278[/snapback] Ble det blowjob på deg? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hm, jeg har fryktet dette med øvelseskjøring, men heldigvis uten grunn. Jeg håpet på at jeg ikke var for digital til å styre en bil, men det gikk da greit Tror nesten jeg legger meg. Hater å være trøtt om dagen. God natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hæ? Hæ? Har jeg talent? 6073278[/snapback] Ble det blowjob på deg? 6073373[/snapback] Hmm, han har ikke logga på msn enda. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøvekjørte og idag. Klarte for første gang å få en bra start på bilen. Det var utrolig gøy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hmm, han har ikke logga på msn enda. 6073404[/snapback] BJ over MSN? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hmm, han har ikke logga på msn enda. 6073404[/snapback] BJ over MSN? 6073417[/snapback] Jeg og han må jo avtale et sted og møtes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg og han må jo avtale et sted og møtes. 6073426[/snapback] Episoden skal filmen og gjøres tilgjengelig for offentligheten, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg