Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner, Frichassé, minner.

6662192[/snapback]

:wee:

Er det normalt at bilder står på skrivepulten?

Jeg trodde de pleide å ligge i skuffer... :confused:

6662188[/snapback]

Tja, er vel greit det. Hvorfor skulle ikke de kunne gjøre det ?

De støver bare bort i skuffer ;\

6662198[/snapback]

For å omformulere seg da.. ;)

Er det normalt at ei som er like gammel som deg, har bilde av deg fra når du er ett år, som hun fikk til ett-årsdagen, har det på skrivepulten nå?

Altså, når hun er 15 år.?

Lenke til kommentar

Undskyld meg, men jeg bare fortelle dere om en av mine livs beste opplevelser som jeg nettopp har opplevd!

Historien er som følger:

Da jeg stod på verandaen i formiddag, ser jeg at naboen har fødselsdags party. Plutselig kommer drømmebilen, en Aston Martin Vanquish :love: og parkere der. I flere timer går jeg og sikler på bilen. Var borte å så på den opptil flere ganger.

Så, plutselig, kommer eieren ut å begynner å snakke med meg. Han er tydligvis stolt av bilen sin, noe han har god grunn til.

Plutselig spretter det ut av meg. "Du tror vel ikke at jeg kan få sette meg inn i den?", spør jeg. Eieren bare smiler og sier "Selvfølgelig, jeg kan ta deg med på en liten kjøretur også, jeg."

Så kan du tenke deg resten av historie; meg i Aston Martin Vanquish, først bare kjørende rundt på småveiene her, før vi endte opp på E18 i 200KM/t!! En av de sykeste tingene jeg har opplevd! Den bilen, den motor-lyden, den følelsen!

:love::love::love:

Lenke til kommentar
No blir da øl på Bryggen I Bergen! E forsjøla så da komme te å bli ein ny opplevelse :)

6662286[/snapback]

Øl på bryggen hey. Høres koselig ut. Nå som jeg har fylt år og har bikket opp i myndighetens alder burde vel jeg også kanskje ta meg en tur en dag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...