Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo takk folken, skal kose meg videre. Noen av venna mine venter i baren nå. Stikker!

 

Stikker egentlig pga lovet kona null PC-bruk og jeg har sneket meg unna. Frykter at hun leter etter meg ;)

 

OG JA, despite the tough avatar, så im a tuffel! :!: Altså, ingen messer med kona si!

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Da var madammen sendt hjem. Sas braatens slår til igjen. Makan til dritselvskap skal man lete lenge etter. Kjørte helt fra sortland til bardufoss. Er sliten. Skulle egentlig ut å drikke i dag, men det ser ikke ut som det blir noe av. Typisk også, alle skulle jo ut på byen i dag. Blah.

Lenke til kommentar

Er så syyyyykt klar for å bestille ny PC nå, men jeg er redd for at jeg skal bli slik som jeg ble for 2 år siden da jeg fikk den PC'n som jeg sitter på nå... da ble jeg sittende i en måned uten å treffe venner :p Bare CS, VT og MIRC var livet mitt da... Håper jeg har vokst i fra den tiden og forsetter som nå - være med venner, jobber, skole osv selv om jeg får ny PC :)

Lenke til kommentar

Jeg har nettop vært i Danmark og handlet litt hyggemidler, kom meg heldigvis gjennom tollen ubemerket, er vel fordi jeg har samme mindset som de og liksom tenker helt riktig når jeg bare går rett ved siden av tolleren og med posene helt åpenbart framme, men med flaskene i bunn av posene og resten av posen fyllt til randen med candy ^^.

Funker bra det.

 

Var jævlig kjip sjø på veien tilbake da, masse folk som spydde og det tok av så fikk ikke drukket så mye øl og nå har jeg jo brukt opp pengene mine så kan ikke gå på byen heller. Jaja, får drikke ei flaske whiskey og trolle irc i kveld jeg da.

Lenke til kommentar
Party, aa indeed!

6661131[/snapback]

Ja, steike!

 

Spurte Mamma om hun kunne kjøpe drikke(rusbrus) til meg i dag. "Ja, skal du ha en eller 2 flasker?"

6661150[/snapback]

Mødre :p

 

Feste skulle egentlig jeg og, men da må jeg nesten dra hjem nå, buss eller tog, og det orker jeg ikke.., så, ingen fest på meg.

6661177[/snapback]

 

 

haha, bra Hanne ;p

 

DJ Ovin, dårlig med liv i Elverum i dag også :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...