Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Party, aa indeed!

6661131[/snapback]

Ja, steike!

 

Spurte Mamma om hun kunne kjøpe drikke(rusbrus) til meg i dag. "Ja, skal du ha en eller 2 flasker?"

6661150[/snapback]

Mødre :p

 

Feste skulle egentlig jeg og, men da må jeg nesten dra hjem nå, buss eller tog, og det orker jeg ikke.., så, ingen fest på meg.

Lenke til kommentar

rethymnon-griechenland.jpg

 

Hey folkens..

 

En liten så hilsen fra Kreta. Digg vær, har sløvet på stranden nå i 5 dager og har 9 igjen. Har fått meg flere venner, blant annet to familier. De er fra Mexico og Nederland og heter Corona Extra og Amstel. Har fått en russisk venn som heter Smirnov og han minger bra med de røde oksene som lusker rundt i kjøleskapet.

 

Alt vel ellers. Litt solbrent bare. Desverre så er det mange drittunger som raver rundt på hotellet. Lyst å denge dem med en tunafisk men lar seg desverre ikke gjøres. Prøver å få kona på gli når det gjelder meg og HW-LAN, hvis det er noen billetter igjen da :( Ellers frykter jeg at maseter forgjeves.

 

Har shottet i Marley og Fisk1 sitt navn. Har det på film og skal mekke noe i Adobe når eg kjem heimat. Neppe og Oysfaerg, deres tur kommer om ikke lenge :)

 

Håper været er helt jævli hjemme! Ellers kos dere!

 

Hilsen Glenn aka überGoliath

 

PS: Dette var den offisielle postkortet fra meg til dere på HW-forumet! OMFG: jeg sitter på forumet i ferien :blush:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...