Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh, hvilket fag er du ?

 

jeg skal "høres" klokken 3 i dag! Er ferdig med alle oppgavene, og det gjenstår bare finpussing for å sette sammen en finfin fagperm  :love:

6653361[/snapback]

Euroshopper er en elev fra Bjerke videregående skole, medier og kommunikasjon. Han jobber både grafisk, og webdesign/utvikling. Jeg er lærling i mediegrafiker faget mao. :)
Lenke til kommentar

Er dette en passende tråd å introdusere seg selv i? Det får være det samme, for her er litt om meg.

 

Mitt navn er Hugo og jeg fyller 19 i år. Er, og har vært dataentusiast siden 1998, da jeg fikk min første ordentlige pc (sett bort fra min gamle amiga som jeg ikke aner hvor er nå :cry:). Mine største interesser og hobbyer er generell hardware og Linux. Har vært aktiv (daglig) leser på hw.no i 4-5 år nå, men har ikke før nå somla meg til å komme med innskudd i diverse tråder. Spør meg ikke hvorfor, for det vet jeg ikke selv en gang :p Første jeg la merke til er jo hvor alt for fort man blir avhengig av dette forumet! Går ikke lange tiden mellom hver gang jeg må inn se om noen har posta noe nytt.

 

Mitt nåværende system er en Celeron D 2.53 Ghz, 1024MB, GF TI4200 (ren linux)

Solgte min gamle spilleboks da jeg fikk en fin pris for den, og gleder meg nå til å bli en stolt eier av dette oppsettet. :D

 

Ser ellers frem til mange år med hyppig skriving og godt miljø i dette forumet :)

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Hei hå og velkommen til SO5! Og for all del! Ikke begynn å poste i denne tråden. Før du vet ordet av det er blir du storavhengig! Kom deg vekk mens det enda ikke er for sent!

 

Må forresten gå nå! SKal spise bursdagslunsj med mine foreldre. Sier jo ikke nei takk til gratis mat ute :dribble: Etter det skal jeg ut på restaurant med kamerater og spise. Og i kveld skal jeg se på film sammen med kompiser og spise god mat!

Lenke til kommentar
Hvordan uttaler man euroshopper? Er det euro som i pengene eller er det... liksom, juroshopper som i europashopper?

6653581[/snapback]

Når jeg spiller på XBOX Live med mic. så hører jeg to versjoner av Euroshopper. De norske sier Æuroshopper mens folk fra USA og UK etc. sier selfølgelig Euroshopper på engelsk.

 

[Edit] Jeg klarer ikke engang å skrive bruker navnet mitt riktig...

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...